Поділитись:

"Нова пошта" інформуватиме клієнтів про посилки через Viber

П'ятниця, 02 вересня 2016, 21:24

"Нова пошта" запровадила новий вид інформування про статус відправлень – повідомлення у месенджері Viber.

Це означає, що клієнти можуть швидко отримувати інформацію про посилки та вантажі через зручний канал, – повідомили у прес-центрі компанії.

Сервіс вже працює по всій Україні. Повідомлення від компанії надходять під єдиним іменем – Nova poshta.

Тож відтепер інформування клієнта компанії виглядає так:

  • користувачі мобільного додатку "Нова пошта" отримують PUSH-повідомлення;
  • якщо клієнт не користується додатком або не отримав PUSH-повідомлення і водночас номер його телефону підключений до сервісу Viber, клієнту відправляють повідомлення у месенджер;
  • якщо повідомлення у Viber не прочитане, "Нова пошта" сповістить клієнта про статус посилки звичним SMS.

Сервіс інформування надає офіційний представник Viber в Україні.

За даними дослідження SimilarWeb, Viber – найпопулярніший месенджер в Україні.

Надрукувати
мітки:
коментарів