Поділитись:

Луцький ЦНАП хоче покращити свою роботу

П'ятниця, 08 січня 2016, 11:36

Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку щомісяця проводить моніторинг громадської думки щодо оцінки якості надання адміністративних послуг.

Кожен відвідувач може оцінити роботу Центру за двома показниками "Добре" та "Незадовільно", шляхом опускання талонів електронної черги у відповідні скриньки,- повідомляє сайт Луцької міської ради.

Протягом 2015 року до Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку завітало 193 тисячі 145 суб'єктів звернень.

Працівниками ЦНАПу прийнято 95 тисяч 675 вхідних пакетів документів, видано 93 тисячі 931 результат адміністративних послуг, надано 3 тисячі 539 консультацій.

У Центрі надання адміністративних послуг міста Луцька розробили спеціальну анкету, в якій кожен лучанин може оцінити не лише якість надання адміністративних послуг, але й зовнішній вигляд та манеру спілкування адміністратора.

Прийняти участь в опитуванні можна тут.

На даний момент участь в опитуванні щодо якості надання адміністративних послуг взяло 135 тисяч 201 відвідувач, що становить 70 відсотків від загальної кількості. Позитивно оцінило якість надання послуг 127 тисяч 089 суб'єктів звернень, що становить 94%, негативно — 8 тисяч 112 відвідувачів (6%).

Надрукувати
мітки:
коментарів