У МОЗ розповіли про етикет спілкування з сімейним лікарем під час пандемії
У Міністерстві охорони здоров'я нагадали про правила етикету при онлайн-спілкуванні зі своїми сімейними лікарями в період пандемії.
Як повідомляє пресслужба МОЗ, за час пандемії коронавірусу значно збільшилась кількість та частота дзвінків до сімейних лікарів.
"Телефони медиків у буквальному сенсі розриваються вдень та вночі. Бути включеним у роботу 24/7, можливо, допомагає рятувати пацієнтів, однак призводить до професійного вигорання", — пояснили у міністерстві.
У МОЗ дали кілька порад щодо того, як екологічно спілкуватись з лікарем онлайн і не порушити його особистий простір:
- слід обов'язково проговорити, який формат онлайн-спілкування комфортний;
- потрібно запитати, у які години можна дзвонити;
- якщо це перший дзвінок – потрібно набрати лікаря за 30 хвилин після завершення прийому;
- варто дізнатися, у який месенджер краще написати;
- прояснити, які питання є екстрені та потребують швидкого рішення, а що можна вирішити, списавшись в месенджері чи на прийомі;
- якщо лікар скидає ваш дзвінок – потрібно зателефонувати за годину чи написати повідомлення.
"Пам'ятайте, що лікар потребує відпочинку, щоб відновити свої сили та не втратити продуктивності на довгих дистанціях!", — додали у МОЗ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.