Поділитись:

Private label від WOG: як розвивається бізнес

Середа, 28 вересня 2016, 10:00

Для автовласників, які долають тисячі кілометрів щодня, стало звичкою і необхідністю заїжджати на автозаправні станції. "Зупинка за необхідністю" передбачає поповнення як запасів пального для авто, так і власного організму легким перекусом. Тому досить популярним напрямком стало відкриття на території АЗС придорожніх ресторанів або кафе, де автовласники можуть швидко поїсти в дорожніх умовах.

Для того, аби популяризувати власну торгову мережу та завоювати прихильність своїх клієнтів, автозаправні станції почали впроваджувати товари власного виробництва – private labels, що також стало додатковим прибутком для бізнесу.

Про те, як розвивала мережу товарів власного виробництва національна мережа автозаправних комплексів "WOG", дізнавася "Конкурент".

***

У компанії WOG кажуть, що основними причинами для створення власних торгових марок є те, що всі великі рітейлери зацікавлені в обороті товарів під private labels. Найчастіше вони коштують дешевше не на шкоду якості, а через те, що їх добре купують. З одного боку – це прибутково для бізнесу, з іншого – сприятливо позначається на іміджі бренду.

Максим П'ятаковМаксим П'ятаков
"У кінці 2015 року ми відкрили перше кафе WOG CAFÉ сіті-формату, плануючи розширити мережу такого типу закладів до 200 точок у всій Україні. Плануємо втілити задумане до кінця 2020 року. До слова, зараз відкрито вже по одному WOG CAFÉ City в Києві і Львові, три кавові пойнти у ТРЦ Ашан і найближчим часом відкриваємо кафе у аеропорті Жуляни.У березні 2016 ми виграли тендер із обслуговуванню 14 поїздів Інтерсіті, де, по суті, також працюють наші WOG CAFÉ. Тоді ми і почали активно розвивати напрямок private labels", – розповідає начальник управління громадського харчування компанії "ВОГ РІТЕЙЛ" Максим П'ятаков.

Для того, аби задовольнити споживацькі смаки автовласників, у мережі розширили асортимент їжі і напоїв. До меню додали чізкейк, слойку з натуральним кленовим сиропом і горіхами в десертну групу, 2 SKU (одиниця обліку запасів, складський номер, який використовується в торгівлі для відстеження статистики із реалізованих товарів/послуг) лаваш-роли, фіш-бургер і нову категорію в напоях – натуральні ягідні чаї: "Обліпиховий чай" і "Чай із чорною смородиною". Також додали салати і фреш-сендвічі промислового виробництва і йогурт в зручному форматі To Go.

Максим П'ятаков каже, що на всі товари під ТМ WOG CAFÉ існує попит, проте є і лідери продажів, наприклад, "Обліпиховий чай", "Вівсяна каша з сухофруктами", чізкейк "Нью-Йорк", лаваш-роли, кокосове печиво, всі кавові напої.

"Сьогодні в громадському харчуванні компанії WOG частка товарів під private labels становить вже понад 95 %. У планах – розширити лінійку кавових напоїв, ввести пакетований чай під ТМ WOG CAFÉ і вводити сезонні пропозиції", – розповідає начальник управління громадського харчування.

Щодо контролю якості виробництва товарів власної торгвої марки, то в компанії ретельно підходять до підбору партнерів, тому вкрай рідко їх міняють. В основному всі підприємства, де WOG виробляє private labels, мають міжнародні системи перевірки якості. Крім зовнішніх незалежних аудитів, фахівці торговельної мережі також проводять і свої перевірки. Представники компанії присутні під час виготовленні партій продукції за певним графіком.

У компанії звертають увагу на те, що під час запуску товарів під своєю торговою маркою враховують передусім специфіку бізнесу. А це означає, що вони повинні бути якісними і зручними у використанні для покупця як на АЗК, так і в кафе, в автомобілі, на прогулянці в місті і навіть вдома, і при цьому економити його час.

Надрукувати
мітки:
коментарів
19 січня 2020
14 січня 2020
09 січня 2020
03 січня 2020
10 грудня 2019
09 грудня 2019
26 листопада 2019
10 листопада 2019
03 жовтня 2019
11 вересня 2019
20 серпня 2019
17 липня 2019
26 червня 2019
28 травня 2019
21 травня 2019