У МОН затвердили систему оцінювання для учнів початкової школи
У Міністерстві освіти і науки затвердили рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів початкової школи, додавши в них поняття вербального та рівневого.
Про це пише "Суспільне"
"Однією з ключових змін в оцінюванні є підхід до вираження оцінки. На заміну узагальненій бальній оцінці навчальних досягнень учнів з предмета/курсу запропоновано використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня/учениці з предмета вивчення, інтегрованого курсу, яка окрім оцінювального судження про досягнення може ще називати і рівень результату навчання", — повідомили у пресцентрі відомства.
Так, згідно з рекомендаціями, вербальна оцінка - це оцінювальне судження, а рівнева — оцінювальне судження із зазначенням рівня результату. Рівень результату навчання МОН рекомендує визначати з урахуванням динаміки його досягнення та позначати буквами – "початковий" (П), "середній" (С), "достатній" (Д), "високий" (В).
"Результати оцінювання особистісних надбань учнів у 1-4 класах рекомендовано виражати вербальною оцінкою, об’єктивних результатів навчання у 1-2 класах – вербальною оцінкою, у 3-4 класах – або вербальною, або рівневою оцінкою за вибором закладу", — зазначили у МОН.
Як зазначили у міністерстві, формулювання суджень має відбуватися на основі особистісного розвитку учнів та співвідношення їхніх досягнень з очікуваними результатами.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
У Луцьку напередодні Великодня чоловік тричі згрішив у чужому квітнику (відео)
У центрі Луцька відкрили кафе зі сценою на даху (фото)
У Луцькому зоопарку відвідувачів чекає сюрприз: який саме (фото)
Слухали російську попсу і посилали нах*й: у Ковелі – конфлікт між переселенцями та місцевими (відео)
Великдень-2024: листівки та привітання