Поділитись:

Гендиректор "Рути" розповів про бізнес в часи кризи

Вівторок, 27 вересня 2016, 21:00

Генеральний директор ПАТ "ВГП", що представляє торгову марку "Ruta", Ілля Мірецький, в коментарі всесвітньо відомому виданню Tissue World Magazine розповів про діяльність підприємства у період кризи.

На його думку, у складний період останніх років для розвитку санітарно-гігієнічної продукції відкрилися нові можливості.

"2015 рік був нелегким для нашої країни, і хоча об'єми реалізації нашого товару не змінилися, девальвація гривні призвела до певних фінансових втрат. У 2016 році на українському ринку "tissue" прослідковуються знаки стабілізації. Нам вдалося збільшити обсяг виробленої продукції на 7 % в першій половині 2016 року, що доводить те, що наша маркетингова стратегія працює незважаючи на економічні труднощі", – розповів Мірецький.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: ЯК У ЛУЦЬКУ ВИГОТОВЛЯЮТЬ СЕРВЕТКИ

Також повідомляється, що підприємство втратило російський ринок, але змогло переорієнтувати експорт на Європу.

"Зараз ми експортуємо до 17 європейських країн і дана кількість збільшується майже щомісяця. Активно розвиваємо нові ринку збуту, такі як: Польща, Прибалтійські країни, Нідерланди, Німеччина, Швейцарія. В Україні займаємося дистрибуцією через всі торговельні мережі, як місцеві – "Сільпо", "АТБ", "Епіцентр", так і міжнародні – "Ашан", "Метро", "Білла" – зазначив гендиректор.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: ЯК У ЛУЦЬКУ ВИГОТОВЛЯЮТЬ ТУАЛЕТНИЙ ПАПІР ТА ПАПЕРОВІ РУШНИКИ

Також він звернув увагу на те, що зараз ключовим фактором в ринкових відносинах галузі є ціна за одиницю санітарно-гігієнічної продукції, яку підприємство намагається зробити максимально доступною.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: "У ЄВРОПІ СПЕРШУ НЕ ХОТІЛИ МАРКУВАННЯ "MADE IN UKRAINE", – ГЕНДИРЕКТОР ПАТ "ВГП", ТМ "RUTA"

Надрукувати
мітки:
коментарів
19 грудня 2019
18 жовтня 2019
13 серпня 2019
04 червня 2019
29 травня 2019
10 травня 2019
23 квітня 2019
12 березня 2019
11:45
14 січня 2019
15 листопада 2018
08 листопада 2018
17 жовтня 2018
16 липня 2018
16:49
21 лютого 2018
08 лютого 2018