"ВКонтакте" може запустити звукову рекламу
У коді музичного плеєра соціальної мережі ВКонтакте помітили приховану можливість трансляції аудіореклами.
Про це повідомив учасник групи по веб-розробці Webtackles Олексій Махьянов, – пише AIN.UA..
Проаналізувавши код, розробники встановили, якою буде звукова реклама, коли вона буде запускатися, і як її можна буде заблокувати.
"Після підписання угод з музичними правовласниками ми не раз говорили про те, що будемо тестувати різні моделі монетизації аудіосервіса. Це один із видів тестування", – пояснив прес-секретар ВКонтакте Євген Красніков.
Нагадаємо, що у вересні соціальна мережа уклала угоду про використання ліцензійного контенту з найбільшими компаніями звукозапису – Universal Music Group, Warner Music Group і Sony Music Entertainment.
Зазначається, що один із співробітників ВКонтакте розповів виданню TJ, що у компанії розглядають ще один вид монетизації аудіозаписів – платну підписку, яка передбачає відключення реклами.
На думку розробників, швидше за все, реклама буде прив'язуватися до кожного конкретного треку і подгружаться через 10 секунд після початку його відтворення, оскільки в цей момент плеєр відправляє на сервер запит з ID пісні.
Таким чином, рекламу зможуть зорієнтувати на певні пісні. При швидкому ж перемикання треків, швидше за все, рекламу можна буде пропускати. Жодних посилань, текстових або графічних анонсів та інших елементів звичайної веб-реклами такі оголошення не передбачають. Також розробники встановили, що блокувальники типу AdBlock зможуть відсікати рекламні аудіо-ролики.
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.