"Укравтодор" очолив екс-міністр транспорту Польщі
Уряд призначив Славоміра Новака новим керівником Державного агентства автомобільних доріг України.
Про це на засіданні Уряду сказав прем'єр-міністр України Володимир Гройсман, – повідомляє Укрінформ.
"Виконувачем обов'язків керівника Укравтодору пропоную призначити Славоміра Новака. Автодор потребує міжнародних знань. В Україні мають бути створені сучасні дороги, автобани. Фаховий рівень автодору має бути підвищений. Це екс-міністр інфраструктури Республіки Польща", – сказав Гройсман.
Як повідомляє міністр інфраструктури Володимир Омелян, Новак – колишній міністр транспорту Польщі. Він очолював міністерство протягом двох років (2011-2013). Перед цим Новак очолював виборчий штаб кандидата в Президенти Польщі Комаровського, був членом Сейму (2001-2005).
"Новак має надзвичайно великий досвід як управлінський, галузевий, так і політичний. Ця людина входила до близького кола Президента Польщі Коморовського – великого друга України", – зазначає міністр.
Як він наголосив, протягом десятиліть компанія "Укравтодор" була джерелом корупції, об'єктом нарікань і зрештою – навіть глузування з боку громадян. Україна входить в еру нових доріг, нової інфраструктури, що має дати державі – зростання економіки, громадянам – безпеку, комфорт та нові стандарти життя.
"Не можна будувати нові дороги старим заіржавілим катком. Не можна перетворити Укравтодор на сучасну швидку європейську компанію, послуговуючись пост-радянським мисленням. Європейський керівник має наповнити Укравтодор європейським змістом", – наголосив урядовець.
Омелян розповів подробиці корупційного скандалу у Польщі за участі Новака: "Причиною скандалу навколо постаті Новака в Польщі став годинник вартістю $3,5 тис. І він у суді відстояв своє чесне ім'я згодом! Скандал в Польщі закінчився відставкою Новака з посади. В українських реаліях це взагалі історія фантастична. На сьогодні вона закрита".
Як він зазначає, Міністерство інфраструктури стало першим, яке залучило незалежний високопрофесійний менеджмент з іноземним досвідом до управління державними монополіями: "Укрзалізницею", "Укрпоштою" та "Укравтодором".
Тільки шляхом швидких реформ, які здіснюються за європейським досвідом та європейською ментальністю, можна зробити прорив вперед.
"Україна не має часу робити реформи step by step. Нам потрібні не кроки, а стрибки з жердиною. Єдиний шанс – високопрофесійне незаангажоване керівництво державних компаній", – резюмує міністр.
Зарплата – від 25 000 до 50 000: у Луцьку та області запрошують на роботу (відео)
Відомий фотограф показав ажіотаж на концерті Пивоварова у Луцьку та шукав Klavdia Petrivna (відео)
Яким був проспект Волі у Луцьку у 1960-х (фото)
У Луцьку відкрили заклад з кюртошами: що це таке
Луцька бізнес-леді Юліанна Дружиніна купила будинок для матері-одиначки з 4 дітьми