Приносять 70% виторгу: на яких фруктах та овочах найбільше заробляють супермаркети України
У провідних супермаркетах України продають до 300 позицій свіжої плодоовочевої продукції, проте 31% усього виторгу забезпечують лише три продукти – банани, помідори та мандарини.
Цікаво, що до 70% загального виторгу приносять тільки 10 товарів. Ідеться про яблука, капусту, картоплю, огірки, апельсини, цибулю і виноград.
Про це інформує OBOZREVATEL.
«Ми відібрали 20 основних продуктів за обсягами реалізації у вартісному та натуральному вираженні. По кожному з них склали баланс, враховуючи внутрішнє виробництво, імпорт, експорт, споживання, втрати тощо. Також ми оцінили, яка частина кожного продукту потрапляє на роздріб та частку в продажах», – каже експерт плодоовочевого ринку та міжнародний консультант ФАО Федір Рибалко.
Фахівець зазначив, що є величезна сезонність. Тобто влітку банан не може бути лідером плодоовочевої торгівлі в нашій країні, оскільки на ринку багато недорогої продукції, проте його питома вага у продажу залишається досить значною. Крім цього, якщо роздрібна ціна яблук у 2021-му становила 30 грн/кг, то, відповідно, зростала і частка товару в структурі продажу
Зазначено, що недооціненою, але дуже важливою категорією є томат. Якщо говорити про капусту, то за цією позицією є певний тренд: її продажі зростають шляхом збільшення асортименту та зростання споживання таких видів, як брюссельська, броколі, пекінська та цвітна, що перебувають у тренді здорового харчування.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Скумбрія по 8 гривень за кілограм: Олена Зеленська зганьбилася незнанням цін (відео)
- Шкіра та кістки: в Україні замість ковбаси масово продають фальсифікат із решток тварин
- Мінімум 2 гривні: Кабмін затвердив ціни на пластикові пакети (відео)
- Як зекономити на цукерках: скільки коштують солодощі на ринках та в магазинах Луцька
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?
Бойову медикиню «Пташку» з «Азовсталі» хейтять в соцмережах, бо погладшала
Луцький бренд знову одягнув Лесю Українку