"Аграрний фонд" вийшов у торговельні мережі з фасованою гречкою
"Аграрний фонд" почав продавати в національних торговельних мережах гречку, розфасовану в кілограмових упаковках, під власною торговельною маркою.
Про це повідомляє Агротаймс
"Просування гречки під торговельною маркою "ПАТ "Аграрний фонд" відбуватиметься за тією ж схемою, що і виведення на роздрібний ринок борошна. Спочатку налагодимо співробітництво з найбільшими національними торгівельними мережами, згодом – з регіональними", – підкреслив голова правління "Аграрного фонду" Андрій Радченко.
Він зазначив, що перша партія була запакована в обсязі 20 тонн і її реалізація відбуватиметься за ринковими цінами.
"Ціна нашої гречки буде ринковою. Ми поставили мінімальну націнку – близько 5%, оскільки ПАТ "Аграрний фонд" – державне агропідприємство, й одним із наших завдань є стабілізація цін на ринку. Така цінова політика "Аграрного фонду" певною мірою утримуватиме ціну на всьому ринку гречки", – зазначив Андрій Радченко.
У найближчих планах товариства, за словами його керівника, – продаж вівсяних пластівців та суміші пластівців під власною торговельною маркою.
Нагадаємо, що в грудні 2015 року "Аграрний фонд" вперше вийшов на роздрібний ринок борошна під власною ТМ.
На луцькій автостанції будують новий торговий центр (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Квартира у Ковелі, будинок на Житомирщині та 1,5 млн зарплата: що в декларації заступника прокурора Волині (відео)
У нацпарку в Луцькому районі «чорні» лісоруби зрізали дуб-патріарх (фото)
Підкинуло і розвернуло: у Луцьку на перехресті зіткнулися легковики (відео)