Поділитись:

Як почати експортувати до Німеччини: декілька порад

Середа, 16 листопада 2016, 10:00
Як почати експортувати до Німеччини: декілька порад

Якщо ви хочете налагодити експорт з Німеччиною, будьте готовими до жорстких, в питаннях грошей, німців, які, крім того, не люблять даремно витрачати часу, а також неоднозначно реагують на слово "дешевий".

Про бізнес-культуру ФРН, а також особливості виходу на її ринок розповів власник німецької консалтингової компанії "Протон" Сергій Ніколайчук на West Exporting Forum-2016 у Луцьку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЯК ПОЧАТИ ЕКСПОРТУВАТИ ДО ЄС: ПОРАДИ З БІЗНЕС-ФОРУМУ В ЛУЦЬКУ (ФОТО)

Як зауважив експерт, на сьогодні їхня компанія співпрацює в основному з польськими фірмами. З України є лише декілька підприємств. "Хотілося би більше", – каже Сергій Ніколайчук.

Німецький ринок

Ринок Німеччини є одним з найбільших в Європейському Союзі. У 2015 році, зокрема, туди було ввезено продукції на 950 млрд євро. Україна з показником 1,5 млрд євро посідає одне з останніх місць. У п'ятірку найважливіших для Німеччини країн входять Китай, Нідерланди, Франція, США і Польща.

Німецькі бізнесмени дорожать відносинами зі своїми закордонними партнерами

Частка експорту у ВВП Німеччини становить більше 40 %.

"Вони дорожать відносинами зі своїми закордонними партнерами. Цим можна пояснити небажання проводити санкції проти Росії, бо це впливає на їхню економіку", – вважає експерт.

Бізнес-культура Німеччини

Сергій Ніколайчук каже, що коли він вперше познайомився з німцями, вони видалися йому добрими. Проте як тільки діло доходило до грошей, місцеві бізнесмени перетворювалися на жорстких і непоступливих. Саме тому під час ділових перемовин з ними потрібно бути також непоступливими і відстоювати справедливу ціну товару.

"Ви не маєте відчувати докорів сумління, вимагаючи у німців справедливу ціну за ваші товари чи послуги", – каже керівник консалтингової компанії.

Німці неоднозначно реагують на слово "дешевий". В Німеччині воно є синонімом до слова "неякісний"

Німці неоднозначно реагують на слово "дешевий". В Німеччині воно є синонімом до слова "неякісний". Місцевих бізнесменів найперше цікавить співвідношення ціни та якості.

Підприємці цієї країни люблять, коли до них звертаються особисто під час листування. Тому вказавши в листі прізвище й ім'я адресата, ваші шанси на успіх зростуть.

Не всі німецькі компанії є еталонами порядності, попри стереотипну думку. Експерт зауважує, що рівень вчасності розрахунків у Німеччині є середнім за показниками у Європі.

Сергій Ніколайчук наголошує, що при виході на німецький ринок дуже важливо, щоб у вашій фірмі була людина, яка добре знає німецьку мову.

До зустрічі з підприємцями Німеччини треба ретельно готуватися. Важливо також одразу правильно підготувати документи (найкраще в двомовній версії). Німці цінують свій і чужий час.

Щодо податкової системи Німеччині, експерт зауважив, що вона там далеко не найлояльніша до бізнесу.

"Німеччина не є податковим раєм", – підсумовує Сергій Ніколайчук.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЯК ПОЧАТИ ЕКСПОРТУВАТИ ДО ВЕЛИКОБРИТАНІЇ: ДЕКІЛЬКА ПОРАД

Надрукувати
мітки:
коментарів