Для українських підприємців створили соцмережу
В Україні запустили першу соціальну мережу для середнього та малого бізнесу – Smarty.
Про це повідомила ЛІГА.net керівник проекту Яніна Устименко.
Як зазначається, проект поєднує особливості соцмережі і торгового майданчика.
Від формату соціальної мережі Smarty взяла наявність профілю з інформацією про себе і товар, передплатників, лайки, можливість спілкуватися і стрічку новин. Від торговельного майданчика проекту дістався кошик і можливість відслідковувати статус товару.
"Мета проекту – надати середньому і малому бізнесу канал збуту, в якому товар не буде губитися на тлі інших новин, говорить Устименко. А продавця при цьому буде легко знайти, завдяки функції підписки", – йдеться у повідомленні.
Наразі в соцмережі на продаж виставлено 42 товари. І зареєстрований 41 користувач – розробники сподіваються досягти позначки в мільйон.
"Поки соцмережа ніяк не заробляє. Реєстрація в Smarty безкоштовна. Комісії за продаж товару немає. Заробляти проект буде за принципом маркетплейсів - на просуванні товарів і продавців всередині майданчика. Але для цього потрібно набрати велику кількість учасників. У розробку проекту творці вклали вже кілька тисяч доларів", – йдеться у повідомленні.
Також проект планують виводити на європейський ринок, щоб українські виробники могли продавати товари за кордон.
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.