В Україні можуть здорожчати онлайн-покупки
В Мінфін скерували законопроект, який обмежить вартість покупок в зарубіжних інтернет-магазинах з 150 євро на місяць до 22 євро. Все, що наберете в "кошик" більше за цю суму, хочуть оподатковувати.
Про це повідомляє видання Вести.
Фактично, на цю суму можна купити капці або футболку. Експерти кажуть: якщо за такий закон проголосують, то онлайн-покупки підуть в тінь, а на митниці посилиться корупція.
Доведеться платити податок
Запровадити податок на ввезення товарів з-за кордону запропонувала Асоціація підприємств інформаційних технологій України (АПІТУ), до якої належать великі виробники і продавці техніки. У законопроекті вони зазначили, що за покупку понад 22 євро доведеться заплатити 10% мита і 20% ПДВ. В Асоціації свою пропозицію пояснюють тим, що це може збільшити надходження до бюджету. Як приклад, наводять досвід Білорусі, в якій також знизили податковий поріг.
Куплять через посередників
Така звістка обурила користувачів Мережі, які через кризу все більше купують дешеві товари в закордонних інтернет-магазинах. "У нас і так складна ситуація в країні, і великий відсоток людей економить завдяки цим покупкам. А тепер система онлайн-шопінгу стає дорожчою. Сподіваюся, цей закон не приймуть. Безумовно, він на руку вітчизняним інтернет-магазинам, адже люди будуть купувати у них", – сказав один з інтернет-продавців.
Якщо новий закон ухвалять, то ті, хто не відмовиться від інтернет-покупок, будуть вигадувати різні способи здешевити замовлення. "На 22 євро ні нормальні речі, ні техніку в інтернеті не купиш. Зрозуміло, що ніхто не хоче платити ще один податок, всі будуть шукати способи, як це обійти. Наприклад, замість того, щоб замовляти гуртом, всі будуть подрібнювати свої замовлення – будуть заходити з різних акаунтів або і зовсім почнуть звертатися до посередників, яким доведеться доплачувати", – сказав киянин Юрій Вікторов.
Покупці в програші
Зі слів гендиректора Асоціації рітейлерів України Марини Черненко, зниження граничних цін негативно позначиться на українцях, оскільки порушує їх право самим вибирати, де і який товар купувати: "Великі мережі і виробники, які лобіюють зниження порогу, позбудуться зарубіжних конкурентів, ускладнять вихід на український ринок продукції компаній, які не відкрили у нас представництва. І йдетьсяне тільки про ґаджети, а й про ліки, косметику, взуття та одяг, навіть про продукти". В результаті зниження конкуренції створює умови для монополізації ринку і підвищення цін великими торгівельними мережами, а програє, як завжди, споживач.
У Луцьку напередодні Великодня чоловік тричі згрішив у чужому квітнику (відео)
У центрі Луцька відкрили кафе зі сценою на даху (фото)
У Луцькому зоопарку відвідувачів чекає сюрприз: який саме (фото)
Слухали російську попсу і посилали нах*й: у Ковелі – конфлікт між переселенцями та місцевими (відео)
Великдень-2024: листівки та привітання