Бренд «Дія» увійшов до шорт-листа фестивалю «Каннські леви»
Бренд «Дія» увійшов до короткого списку міжнародного фестивалю креативників «Каннські леви».
Про це розповів міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
Так, проект представлений у двох категоріях: Service Design та Experience Transformation.
До шорт-листу «Каннських левів» цього року увійшли й інші українські проєкти. Серед них – айдентики острова Хортиця та Чорнобильської Зони відчуження, краудфандингова платформа «Зерна правди», а також ілюстрації у формі блакитної пігулки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Тесляр знайшов у стіні записку 1975 року та вистежив жінку, яка її залишила (фото)
«М'ясний хутір» бізнесмена Дмитрука з Луцька можуть продати за 14 млн євро
Страсна п'ятниця: що категорично сьогодні не можна робити
«Місто, як на долоні»: де у Луцьку снідали Танька та Володька з VIP Тернопіль (відео)
У Луцьку показали «дуже якісний» ремонт вулиці Захисників України (Гордіюк)