Молотком і зубилом: хто і як обслуговуватиме швейцарські тролейбуси для Луцька

Луцька міська рада хоче придбати десять користованих тролейбусів із Швейцарії. Працівники луцького підприємства "Богдан Моторс" виступають проти такого рішення. Вони навіть організовували біля стін Луцькради акцію протесту.

Про те, хто і як ремонтуватиме швейцарські тролейбуси для Луцька і якими мають бути подальші дії, говорили у ток-шоу "Протилежний Погляд LIVE" 13 квітня.

"Будуть обслуговувати молотком і зубилом. Це абсолютно без жартів. Тролейбуси, хоча вони і були у використанні, обладнанні бортовими комп'ютерами, кондиціонерами, іншим обладнанням, з якими наші працівники будуть поводитися так, як вміють. З цієї точки зору нам більше підходять наші вітчизняні тролейбуси", – зазначив екс-мер Луцька Богдан Шиба.

Богдан Шиба

Він раніше наголошував, що придбання тих тролейбусів, які були у використанні, – це має бути тимчасовим заходом.

"Паралельно має йти робота для того, щоб вишукати кошти із різних джерел і придбати нову техніку, зокрема йдеться про завод "Богдан". Адже він в нашому місті, і ті тролейбуси чи автобуси, про які кажуть, що вони не є якісні, виробляють наші люди, наші сусди. Вони ходять туди на роботу, отримують заробітну плату, платять податки, зокрема й міський бюджет. Це замкнутий цикл. Якщо не буде цієї економіки і не буде виробництва, то місто перетвориться в невеличкий населений пункт, який буде їздити на вживаному транспорті, вживати китайські продукти. Без підтримки власного виробника загубимо економіку", – наголосив Шиба.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
14.04.2018 14:00
Переглядів593
Коментарів1
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
14:35
14.04.2018
Свідомий
Ну закуплять ті тролейбуси, ну і будуть там їх ремонтувати тими молотками і буде в місті їздити вдвічі чи втричі більше електротранспорту. ОК! Але контактна мережа, яка є місцями (якщо не вся) фізично зношена) витримає таке навантаження?
останні новини
19-04-2018 18-04-2018
Вибір редактора

Рейтинг