Як бізнесу "подружитися" з клієнтом в інтернеті (фото, відео)

Засновник проекту "Бізнес-Конструктор" Кирило Куницький та його команда на West Marketing Forum 2016 у Луцьку

Уявіть, що ваш бізнес-продукт – це хлопчик. А споживач – дівчина. Ваш хлопець, зрозуміло, має бути вродливим та розумним, щоб сподобатися протилежній статі. Якщо маєте такого юнака – чудово! Але це ще далеко не все. Аби молоді люди почали зустрічатися, має бути тривалий процес залицяння.

До чого це все? А от до того, що інтернет-маркетинг – це і є процес залицяння, після якого ваш хлопець (товар) дістанеться дівчині (покупцеві).

Таку аналогію навів спікер Кирило Куницький на масштабній події у Луцьку під назвою "West Marketing Forum 2016".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: WEST MARKETING FORUM 2016 У ЛУЦЬКУ: ЯК ЦЕ БУЛО

Кирило Куницький – засновник проекту "Бізнес-Конструктор", діяльність якого уже давно вийшла за межі України, поділився своїми знаннями про те, як системно розвивати стосунки з клієнтами за допомогою контент-маркетингу.

Як розповів бізнес-тренер, проблемою більшості компаній в Україні є невміння будувати відносини зі своєю цільовою аудиторією. Ази цих вмінь Кирило намагався привити учасникам форуму в Луцьку.

Також експерт відзначив, що ринок контент-маркетингу в Україні надзвичайно перспективний. "Якщо візьмемо рейтинг рекламних бюджетів, контент-маркетинг займає друге місце після телевізійної реклами в Україні", – каже Кирило.

Контент-маркетинг – це лише інструмент. Дуже важливо навчитися ним користуватися

Як розповів бізнес-тренер, контент-маркетинг – це лише інструментарій і він становить близько 20–30 % успіху. Вміння його використовувати – ще 70 % успіху.

Інструментарій контент-маркетингу схожий до піаніно. Кожен зможе підійти і "понатискати" клавіші, але не кожен зможе зіграти композицію

На думку експерта, економічна криза, яку нині переживає Україна – це невелике звуження ринку. Однак вона не є проблемою для підприємців.

"Якщо ви будуєте бізнес системно, то будете розвиватися, незважаючи на кризу", – вважає експерт.

.

Етапи інтернет-маркетингу, або як хлопчику сподобатися дівчинці

Бізнес-тренер вважає, що маркетинг в інтернеті – це як стосунки між хлопцем і дівчиною.

Для того, щоб сподобатися дівчині, юнак має бути наділеним багатьма чеснотами, вродою, ясним розумом. Так само і з продуктом: він повинен бути найкращим, найсильнішим, найяскравішим тощо.

Якщо ж ви переконані, що маєте якісний товар (хлопчика), то це ще не означає, що він одразу знайде собі покупця (дівчинку). Тут має бути проміжний етап, а саме залицяння.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЕМЕЙЛ-МАРКЕТИНГ: ЯК ЗАРОБИТИ БІЛЬШЕ

Кирило Куницький каже, що спершу потрібно "спакувати хлопчика", тобто створити конкурентоздатний продукт, а потім вибудувати машину для залицяння.

Є компанії, які роблять дуже гарний продукт, але не роблять контент-маркетингу, що є програшною позицією.

Також бізнес-тренер наводить приклад вдалої реклами.

"Доктор Комаровський робить гарний контент-маркетинг"

– жартома розповідає Куницький.

Три етапи розвитку стосунків з клієнтом

Етапи розвитку стосунків з клієнтом

  • Знайомство або створення знань

На думку Кирила Куницького, перший принцип контент-маркетинг – налагодити систему для збору контактів вашої цільової аудиторії: підписників у соцмережах, баз ремаркетингу (людей, які хоч раз відвідали сайт) чи навіть телефонів.

"Маючи базу телефонів, e-mail у вас з'являються ниточки, щоб смикати цільову аудиторію. Це перший крок", – стверджує експерт.

Робити одразу після цього пропозицію – поганий сценарій. Правильно буде переходити до стадії залицяння.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: БІЗНЕС ВКОНТАКТІ: ПОРАДИ ЕКСПЕРТА

  • Залицяння чи розвиток лояльності

На цьому етапі, коли ви зібрали бази контактів, потрібно виділити з усього натовпу вашу цільову аудиторію і почати працювати на неї, "підігрівати".

Кінцевим результатом цього "підігріву" має бути перехід споживача від потенційного клієнта до так званого адвоката бренду, який буде "стояти горою" за ваш товар і рекомендуватиме його іншим.

Коли етап залицяння пройдено, клієнтові можна робити пропозицію.

Етапи "підігріву" клієнта від потенційного до адвоката

  • Пропозиція або стимулювання продажу

На цьому етапі важливо зробити так, щоб вашому клієнтові було цікаво з вами: потрібно спілкуватися з ним, розважати, поки він не зробить покупку.

Одним з принципів контент-маркетингу, який можна використати для стимулювання продажів – підвищення культури споживання.

"Треба зрозуміти, що клієнтові "болить", чого він не вміє і почати його навчати", – каже експерт з систематизації бізнесу.

Блог – ядро контент-маркетингу

"Чому? Тому що блог – це ваша територія, на якій ви можете давати той контент, який вважаєте за потрібне. Ви можете заповнити його будь-яким антуражем. Це сторінка, на яку будуть хотіти повертатися", – впевнено каже Кирило.

Він розповів, що розкрутку свого проекту "Бізнес-Конструктор" також починав з блогу. А далі, використовуючи різні інструменти, зокрема соцмережі, відеохостинг Youtube, компанія "заводила" користувачів на блог, де з ними здійснювали системну комунікацію.

Серед різних каналів комунікації, найбільш ефективним Кирило Куницький вважає блог

Інструменти інтернет-маркетингу

Обережно потрібно використовувати e-mail розсилку як маркетинговий інструмент. Адже електронна пошта – це особиста територія потенційного споживача, якого може дратувати нав'язування реклами.

Провідний маркетолог радить використовувати розсилку електронною поштою як спосіб "завести" потенційного клієнта на свою територію, блог чи сайт. Після цього можна підігрівати цього спожива.

"Важливо, щоб лист був не цінністю, а інструментом, який дозволить прийти до неї",– вважає Кирило Куницький.

Не забувайте про позитивні емоції. Люди люблять нестандартних. Не будьте сірими мишками. Якщо ви робите так як інші – ви посередні і це проблема

Ефективним інструментом є використання розважального, навчального, захопливого контенту, щоб стимулювати клієнта придбати товар. Поспіх у побудові стосунків з користувачем непотрібен.

Ще один чудовий інструмент – відеомаркетинг.

"Якщо у вас є цільова аудиторія і ви маєте що сказати – купіть селфі-палку і говоріть в неї", – радить Кирило. Однак тут важливо створити для споживача якусь цінність. Пустопорожнє і беззмістовне кривляння на камеру позитивного результату не принесе.

Перш за все ви маєте бути певні, що ваш товар найкращий і найякісніший. Якщо це так - починайте будувати стратегію.

Стара і нова моделі реклами

З розвитком інтернет-маркетингу та його інструментів якісно змінилися моделі реклами.

Якщо за старою схемою потенційний клієнт під впливом реклами одразу заходив до інтернет-магазину й тут же мав вибирати товар, що було не надто ефективно, то нова модель діє зовсім за іншим принципом.

За старої моделі реклами показник конверсії становить приблизно 30 %

Спершу вона "заводить" клієнта на сторінку з корисним контентом. Тут користувач знаходить щось цікаве для себе і має змогу побачити де-не-де ненав'язливу рекламу вашої продукції. На цій сторінці ваша цільова аудиторія "підігріваєтсья". Звідси вона може напряму перейти до вашого інтернет-магазину і здійснити купівлю. Якщо ні – вступає в дію інструмент ретаргетинг або ремаркетинг – коли користувачеві, який відвідав сайт і залишив його, "вискакує" реклама продукції цієї ж площадки, не залежно від того, де він знаходиться у межах інтернету.

За нової моделі реклами ймовірність купівлі продукції суттєво зростає.

Нова модель реклами значно перевершила очікування лектора за своєю ефективністю

Наприклад, матеріал про "10 помилок у користуванні пральною машинкою" стане корисним для потенційного покупця цієї техніки.

Якщо за старої моделі показник конверсії (пропорції кількості покупок від кількості відвідувань сайту) становить 30 %, то за нової моделі цей показник сягає 80 %.

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook.
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Волинь
Опубліковано:
01.06.2016 21:00
Переглядів1114
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
Вибір редактора

Рейтинг