Хто винен, що в луцьких "джунглях" немає де припаркуватися
Спальні райони Луцька відчувають велику нестачу місць для парковок. Про те, хто у цьому винен "Конкурент" спитав в керівника будівельної компанії "Казкова оселя", а у минулому директора КП "Луцькмістобуд" Андрія Маруняка.
"Зрозуміло, що забудовник, звертаючись до міської ради, очікує отримати максимальну комерційну вигоду та сповна використати площу земельної ділянки.
Місто мусить мати силу волі і сказати, що треба десь трішки менше забудувати квадратних метрів, але, якщо комфорт поруч із будинком буде кращий, вдасться дорожче продати житло. Забудовники можуть стверджувати, що не порушили законодавство, і будуть праві. Але маємо факти, коли в районі 40-го кварталу чи 55-го мікрорайону в дворі важко пройти чи під'їхати "швидкій", бо проїзди заставлені автомобілями.
Однак існує і відповідальність покупців, які купують таке житло та не ставлять вимоги до забудовників. Наприклад, коли тривала забудова 55-го мікрорайону, я як керівник "Луцькмістобуду" брав участь в обговоренні питання, що треба звести до одного знаменника різних забудовників, аби там з'явилися спільні комунікації. У районі почали будували садочок, потім призупинили. А житлові комплекси по краях збудували.
Органу, який би координував забудову, не було. Тож нині виходить, що садочок, який розміщений нижче по рівню, підтоплює. Загальної концепції не було, ливневу каналізацію не збудували", - розповів Андрій Маруняк.
Тесляр знайшов у стіні записку 1975 року та вистежив жінку, яка її залишила (фото)
«М'ясний хутір» бізнесмена Дмитрука з Луцька можуть продати за 14 млн євро
Страсна п'ятниця: що категорично сьогодні не можна робити
На Тернопільщині п'яний батько зґвалтував свою неповнолітню доньку
Замалий тротуар: у центрі Луцька жителів обурив ремонт дороги