Лучанин адаптував сервіс міжнародної доставки на кур’єрські місцеві послуги: як це працює
Лучанин Ярослав Львович останні два роки розвивав сервіс TravelPost (https://travelpost.io/uk/). Це сервіс на межі туристичної та логістичної галузей.
“Та вірус і карантин зробили свою чорну справу - TravelPost тимчасово став 100% неактуальним як сервіс міжнародної доставки”, - написав він на своїй сторінці у Фейсбуці.
Тож сервіс вирішили адаптувати до нинішніх реальностей: допомогти вирішити проблему доставки продуктів з супермаркетів та магазинів. Особливо в невеликих містах.
Розробник пише: команда ніколи не розглядала TravelPost як сервіс кур’єрської доставки попутниками в межах міста. Але стояти осторонь поточних проблем в країні ми не змогли. Результат - кілька змін в сервісі:
- Тепер можна додавати та брати в роботу замовлення на доставку в межах одного міста.
- Мінімальну вартість доставки, яку може виставити кур’єр, знижено до 50 гривень.
- З’явився повноцінний сайт, на якому можна додати замовлення та взяти його в роботу.
- Гарантовано безпеку розрахунків між кур’єром та покупцем, якщо оплату здійснено через сервіс.
ЧИТАТИ ТАКОЖ:
Що у Луцьку робить MONATIK на кріслі колісному (фото)
У «Волинській Голландії» – ажіотаж: на дорогах – затори, на вході – черги (відео)
Тесляр знайшов у стіні записку 1975 року та вистежив жінку, яка її залишила (фото)
У Луцьку помітили Монатіка (фото)
«Місто, як на долоні»: де у Луцьку снідали Танька та Володька з VIP Тернопіль (відео)