Google заборонить на своїх платформах рекламу, яка заперечує зміни клімату
Google і YouTube оголосили про нову політику, яка забороняє користувачам, що заперечують зміни клімату, мати змогу монетизувати свій контент за допомогою реклами або донатів.
Про це повідомляє Axios.
Рекламодавцям та видавцям Google, а також авторам YouTube забороняється отримувати дохід від реклами завдяки контенту, що суперечить «усталеному науковому консенсусу щодо існування та причин зміни клімату».
«Це включає матеріали, в яких зміни клімату розглядаються як обман або шахрайство, а також твердження, які заперечують, що довгострокові тенденції засвідчують глобальне потепління і що викиди парникових газів або діяльність людини сприяють зміні клімату», – йдеться у заяві.
Водночас реклама та монетизація дозволятимуться на відео, пов'язаних з кліматом, такими як публічні дебати щодо кліматичної політики, наслідків зміни клімату та нові дослідження з цього питання.
Вважається, що це є одним із найагресивніших заходів компаній для боротьби з дезінформацією про зміну клімату.
У Google пояснюють це тим, що дедалі більше рекламодавців не хочуть, щоб реклама їхніх товарів з'являлася на відео з запереченням змін клімату.
Google почне впроваджувати нову політику наступного місяця.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Не підприємці: як боротись із нелегальним бізнесом у соцмережах (відео)
- Фейсбук ліг: у мережі жартують про великий системний збій (меми)
- Трамп хоче відновити свій акаут у Twitter через суд
Відомий фотограф показав ажіотаж на концерті Пивоварова у Луцьку та шукав Klavdia Petrivna (відео)
Зарплата – від 25 000 до 50 000: у Луцьку та області запрошують на роботу (відео)
Яким був проспект Волі у Луцьку у 1960-х (фото)
Червона, жовта й не тільки: для чого черги до ТЦК розділили за кольорами
Луцька бізнес-леді Юліанна Дружиніна купила будинок для матері-одиначки з 4 дітьми