Луцькі рекламісти обурені діями Луцькради

Оператори ринку зовнішньої реклами обурені рішенням виконавчого комітету Луцької міської ради. Мова йде про рішення збільшити базовий тариф у розрахунку плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів на 49%.

Рішення про збільшення тарифу було прийняте 21 лютого. Тоді, виступаючи на трибуні, керівник управління розвитку підприємництва та реклами Луцька Наталія Рибай зауважила, що не знає як відреагує ринок. Він відреагував негативними відгуками. У соціальних мережах ГО "Асоціація рекламістів Волині" висловила обурення таким підняттям ціни. У дописі йдеться, що за рахунок підняття тарифів для рекламістів, місто шукає додаткові кошти в бюджет.

Відповідно до рішення виконкому, величину базового тарифу збільшено з 1 березня до 31 грудня 2018 року на 49%. Була напрацьована позиція, аби на 2018 рік не встановлювати знижку за користування рекламними засобами. Вона згідно з рішеннями виконкому існувала у вигляді 40% у 2014 році, 30% у 2015 та 2016 роках та 35% у 2017. Нині ж знижки немає і ухвалене рішення про збільшення тарифу.

Ці питання вже обговорювали з рекламістами у січня 2018 року під час круглого столу. Тоді у мерії рекламістами доводили, що є вимоги видаткової частини бюджету міста та програми економічного та соціального розвитку Луцька на 2018-2019 роки. Відтак управління розвитку підприємництва та реклами Луцька підготувало пропозицію збільшення тарифу.

"Із застосуванням збільшеного базового тарифу на 49% при наявності рекламних конструкцій на рівні 2017 року та 100% оплати за їх розміщення, з врахуванням інфляції за 2017 рік планується надходження до бюджету міста у розмірі 10 млн. Ухвалення запропонованого рішення надасть можливість залучити додаткові кошти на виконання міських цільових програм", - йдеться у пояснювальній записці про рішення.

Наталія Рибай під час засідання виконкому зазначила, що минулого року разом зі знижкою бюджет мав надходження менші, аніж у 2016 році. Вона зауважила, що провівши аналіз ринку зовнішньої реклами Луцька, дійшли до висновку, що одна площина продається від 2600 до 6000 гривень за площину. Однак такі цифри здивували деяких членів виконкому.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: ПІДСУМКИ ВИКОНКОМУ: ЗВІРИНІ ПИТАННЯ ТА РЕКЛАМНИЙ БАН

Під час засідання член виконкому Михайло Щур зауважив, що розрахунки робилися при максимальному використанні бордів. А його колега Олександр Серватович додав: "У мене складається враження, що ваші цифри базуються на здогадках. До минулого року я продавав щит за 1,5 тисячі гривень. Де ви берете мінімальну цифру у 2,5 тисячі гривень — мені не відомо. Продавав би я його за шість, якби хтось платив. Не платять".

Також він підкреслив, що заклеїти щит власним сюжетом, або порожнім полотном дорожче, тому і складається враження, ніби у місті повно реклами. Олександр Серватович назвав такі збільшення "шоковою терапією".

Поза тим, рішення все ж знайшло підтримку більшості у виконкомі. Обговорюючи питання, заступник міського голови Олександр Рачков не приховував, що дебіторська заборгованість за рекламу збільшується, однак на його думку це теж свого року метод впливу на дії влади зі сторони рекламістів.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
23.02.2018 13:00
Переглядів866
Коментарів2
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
17:43
27.02.2018
леонід
Певно в міськвиконкомі Луцька сидять марсіани ,які дуже далекі від реально життя і певно задумали якісь політичні цілі - задавити малих і середніх рекламодавців.
20:51
23.02.2018
Цапів
Шанхай розвели.Рекламісти:)
останні новини
25-06-2018 24-06-2018 23-06-2018
Вибір редактора

Рейтинг