Склали рейтинг найдорожчих брендів (рейтинг)

У 2018 році у трійку найдорожчих брендів потрапили Apple, Google і Amazon.

Про це пише Економічна правда, посилаючись на консалтингове агентство Interbrand, яке опублікувало щорічний рейтинг ста найдорожчих брендів світу.

У першу десятку рейтингу потрапили:

  1. Apple – 214,5 млрд доларів, за рік вартість бренду зросла на 16%.
  2. Google 155,5 млрд доларів, зростання на 10%.
  3. Amazon 100,8 млрд доларів, зростання на 56%.
  4. Microsoft 92,7 млрд доларів, зростання на 16%.
  5. Coca-Cola 66,3 млрд доларів, падіння на 5%.
  6. Samsung 59,9 млрд доларів, зростання на 6%.
  7. Toyota 53,4 млрд доларів, зростання на 6%.
  8. Mercedes-Benz 48,6 млрд доларів, зростання на 2%.
  9. Facebook 45,2 млрд доларів, падіння на 6%.
  10. McDonald's 43,4 млрд доларів, зростання на 5%.

У сотню найдорожчих брендів світу вперше увійшли Spotify (92 місце, 5,2 млрд доларів) і Subaru (100 місце, 4,2 млрд доларів).

Також повернулися Chanel (23 місце, 20 млрд доларів), Hennesy (98 місце, 4,7 млрд доларів) і Nintendo (99 місце, 4,7 млрд доларів).

Загальна вартість 100 найдорожчих брендів світу зросла на 7,7% в порівнянні з 2017 роком і досягла 2 трлн доларів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ПОВІДОМИЛИ, КОЛИ В УКРАЇНІ СТАРТУЄ ПРОДАЖ НОВИХ IPHONE

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Світ
Опубліковано:
04.10.2018 18:45
Переглядів692
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
23-10-2018 22-10-2018
Вибір редактора

Рейтинг