Українська олія зайняла 40% внутрішнього ринку Китаю
Україна могла б заробляти на експорті соняшникової олії більше, якщо б працювала над власним національним брендом, пише Олексій Коваль ("Дзеркало тижня"), посилаючись на представників корпорації Delta Wilmar.
На українську соняшникову олію, що випускається під місцевим брендом "Цзиньлунюй", припадає 40-відсоткова частка на внутрішньому ринку Китаю.
Такий успіх став можливий завдяки правильній стратегії та рекламній кампанії, зрозумілій китайському споживачеві.
Разом з тим, імпортери української олії заробляють коштом частини доданої вартості, яка могла б залишатися в Україні, якби українські виробники були готові вкладати не тільки у виробництво, але і в розробку національного бренду.
"Правильна стратегія в просуванні брендів може підняти ціну української продукції, дозволить вивести якісні українські продовольчі товари в категорію преміум-класу, а такі товари менше піддаються коливанню цін. Але брендування продовольства України — це серйозний виклик як для учасників ринку, так і для урядовців", – підсумовує автор.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?