Чого хочуть жінки на 8 березня: ТОП-10 подарунків (інфографіка)
З початку березня в покупців значно зріс інтерес до дрібної побутової техніки, парфумів та прикрас.
Про це йдеться в дослідженні Price.ua, заснованому на аналізі пошукових запитів більше ніж 1 мільйона користувачів, – повідомляє "Економічна правда".
Найбільше інтерес зріс до дрібної побутової техніки, парфумів, ювелірних прикрас, косметики та приладів для вкладання волосся.
"Чоловіча аудиторія перед святковим днем збільшується в кілька разів. Наприклад, ювелірними виробами цікавляться 47 % чоловіків, а парфумерією - 40 %. Серед ювелірних виробів найпопулярнішими є браслети, каблучки і сережки. Також чоловіки "полюють" за дрібною побутовою технікою для своїх жінок: пароварки, фени, скороварки та електрочайники – найпопулярніші товари в цій категорії", – зазначив директор з маркетингу в Price.UA Тимофій Макаров.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?