На Волині виготовлятимуть екологічну курятину

У середині серпня до складу акціонерів "Володимир-Волинської птахофабрики" увійшов голландський фонд Safedam.

Співвласник підприємства Олексій Коваленко розповів Delo.UA, чи складно було залучити іноземних інвесторів і які зміни очікують фабрику вже найближчим часом.

Як розповів Олексій Коваленко, Нідерланди їм були цікаві з точки зору новітніх технологій вирощування бройлерів, там вони купували обладнання для розвитку виробництва, а тепер планують купувати і курчат. В результаті виникли розмови про розвиток виробництва та нестачу інвестицій.

"Все вийшло дуже "екологічно". Начебто ти шукаєш партнера, а він з'являється зовсім не там, де ти його шукаєш", – зазначив він.

На сьогодні угода уже укладена. Фонд Safedam став власником 23,76 % акцій ПрАТ "Володимир-Волинська птахофабрика". В середині серпня акції були на рахунку фонду. Але сума угоди закрита угодою про нерозголошення.

Зі слів бізнесмена, прихід голландських інвесторів не вплине на процес управління підприємством. Вони вивчили підприємство і не вимагають додаткових змін, окрім тих, що і так були заплановані.

Бюджет спільного з голландцями проекту становить 25-30 млн євро. З цієї суми близько 20 млн євро – це залучені кошти. Решта суми – внутрішні інвестиції компанії.

"Це зараз обговорюється, але ми працюємо в кількох напрямках. Можливо, всю суму внесуть інвестори, можливо, ми залучимо відсутню частину в банку", – розповів Олексій Коваленко.

Гроші підуть на будівництво більш сучасного забійного цеху з більшою продуктивністю. Одна з ключових цінностей компанії – це екологічність ведення бізнесу.

"Уже на сьогодні ми навчилися утилізувати відходи і використовувати їх для підігріву води для виробничих потреб, також частина відходів придатна для подальшого використання фермами з вирощування норок. У людей, які живуть поблизу, не повинно бути питань до нашої фабриці", – додав бізнесмен.

На ринку з'явиться новий бренд, назву поки не обрали.

"Вся наша продукція і зараз екологічна. Вона представлена ​​переважно в Центральній і Західній Україні під ТМ "Чебатурочка". Але ми постійно поліпшуємо її якість і зараз спільно з брендинговим агентством Fedoriv вирішуємо питання позиціонування і виведення на ринок нового бренду. Ми постійно впроваджуємо нові виробничі і управлінські технології, безперервно проводимо експерименти, щоб і далі поліпшувати якість, зберігаючи при цьому в ціні баланс між обсягами виробництва і готовністю ринку такий обсяг прийняти", – зазначив Коваленко.

Довідково:

Група компаній OPENMIND на сьогодні включає напрямки з виробництва курячого м'яса (ПрАТ "Володимир-Волинська птахофабрика"), виготовлення і продаж крафтового пива (пивоварня Red Cat (Харків) і мережа магазинів крафтового пива "ПивоБанк", яка налічує 65 магазинів у Харкові і почала виходити на київський ринок з оновленим форматом магазинів.



* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Волинь
Опубліковано:
04.09.2017 09:59
Переглядів1790
Коментарів1
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
22:08
04.09.2017
не вірю
останні новини
20-08-2018 19-08-2018 18-08-2018 17-08-2018
Вибір редактора

Рейтинг