У "Там-Тамі" розібралися зі "смердючою" рибою
У луцькому гіпермаркеті "Там-Там" відповіли на скаргу щодо продажу зіпсованої риби.
Працівниця відділу зв'язків із громадськістю гіпермаркету "Там-Там" зв'язалася з автором скарги і пояснила ситуацію. Про це у Facebook повідомив Михайло Шелеп.
Нагадаємо: 10 грудня лучанин купив у гіпермаркеті заморожену рибу, однак зранку наступного дня риба смерділа. Товар Шелеп повернув, проте його здивувало, що працівники не переважували рибу та не проводили її огляд, а забрали назад і просто віддали кошти.
У "Там-Тамі" запевнили: рибу повернули постачальникові – ПП "Крамар". На заміну на прилавок поставили товар від ТОВ "Флагман Сіфуд". На запитання лучанина, чому не перевірили якість риби до того, як виставляти на продаж, у "Там-Тамі" відповіли, що це можна дізнатися тільки після того, як риба розмерзне.
Також працівниця гіпермаркету прислала Шелепу фото-підтвердження того, що у книзі скарг є відповідь на його звернення.
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?
На «Розетці» продають чипси зі смаком члена та вагіни
Бойову медикиню «Пташку» з «Азовсталі» хейтять в соцмережах, бо погладшала