Поділитись:

У "Там-Тамі" розібралися зі "смердючою" рибою

Четвер, 15 грудня 2016, 08:53
У «Там-Тамі» розібралися зі «смердючою» рибою

У луцькому гіпермаркеті "Там-Там" відповіли на скаргу щодо продажу зіпсованої риби.

Працівниця відділу зв'язків із громадськістю гіпермаркету "Там-Там" зв'язалася з автором скарги і пояснила ситуацію. Про це у Facebook повідомив Михайло Шелеп.

Нагадаємо: 10 грудня лучанин купив у гіпермаркеті заморожену рибу, однак зранку наступного дня риба смерділа. Товар Шелеп повернув, проте його здивувало, що працівники не переважували рибу та не проводили її огляд, а забрали назад і просто віддали кошти.

У "Там-Тамі" запевнили: рибу повернули постачальникові – ПП "Крамар". На заміну на прилавок поставили товар від ТОВ "Флагман Сіфуд". На запитання лучанина, чому не перевірили якість риби до того, як виставляти на продаж, у "Там-Тамі" відповіли, що це можна дізнатися тільки після того, як риба розмерзне.

У «Там-Тамі» розібралися зі «смердючою» рибою

Також працівниця гіпермаркету прислала Шелепу фото-підтвердження того, що у книзі скарг є відповідь на його звернення.

У «Там-Тамі» розібралися зі «смердючою» рибою

У «Там-Тамі» розібралися зі «смердючою» рибою

Надрукувати
мітки:
коментарів