Поділитись:

У Луцьку підприємці вважають нові тарифи на розміщення реклами завищеними

П'ятниця, 22 січня 2016, 09:59
У Луцьку підприємці вважають нові тарифи на  розміщення реклами завищеними

Луцькі підприємці-рекламісти просили в управління розвитку підприємництва Міської ради повернути старі тарифи на розміщення зовнішньої реклами.

Волинська асоціація рекламістів підготувала лист до Луцького міського голови Миколи Романюка, в якому просять про те, щоб їм не ставили нові тарифи за розміщення зовнішньої реклами. Про це йшлося на зустрічі підприємців-рекламістів з керівником управління розвитку підприємництва та реклами Олександром Козлюком 21 січня.

Суть листа полягає в тому, що підприємці просять продовжити угоду щодо тарифів на зовнішню рекламу та конструкції. Вони не готові сплачувати вищі тарифи, бо виникнуть катастрофічні борги перед КП "Луцькреклама". Як переконували оператори зовнішньої реклами, зараз в містах західної України ведуться переговори щодо повернення попередніх тарифів.

Проте Олександр Козлюк повідомив, що їхнє управління провело серйозний аналіз, згідно якого зробили запити в інші міста Західної України. За його словами луцькі рекламісти зі знижкою в 30% сплачували за найнижчими тарифами за оренду білбордів та конструкцій.

Рекламним операторам запропонували за однотипний рекламний щит платити 1250 гривень. Проте Олександр Козлюк запевнив, що може підготувати проект рішення на розгляд виконавчого комітету міськради, в якому проситиме погодити знижку для рекламістів в 25%.

Своєю чергою підприємці сказали, що не згодні з такою знижкою й попросили знижку в 35%, на що Олександр Козлюк не погодився.

"Ми й так вам йшли на поступки щоб рекламний ринок не впав. Якщо ви згідні, то я ініціюватиму на виконкомі для вас знижку в 25%, яка вступить в дію з першого лютого, при умові, що у вас повністю буде погашена дебіторська заборгованість", - сказав Олександр Козлюк.

Проте підприємці зауважили, що не зможуть існувати на рекламному ринку при таких відсотках. Однак Олександр Козлюк підмітив, що громада й так незадоволена розміщенням зовнішньої реклами, тому запропонувала новий підхід до її розміщення, а саме зменшення рекламних бордів на вулицях міста.

Надрукувати
мітки:
коментарів