Поділитись:

Дизайнерський одяг чи продукція мас-маркет брендів: експерти з’ясували, що частіше купують українці

Середа, 31 травня 2023, 15:17
Дизайнерський одяг чи продукція мас-маркет брендів: експерти з’ясували, що частіше купують українці

Результати різних досліджень та опитувань споживачів свідчать, що одяг посідає друге місце у списку пріоритетних покупок українців. На першому — харчові продукти.

Хоча війна внесла корективи в споживчу поведінку українців, попит на одяг зберігся. Змінилися пріоритети та частота оновлення гардероба. Брендові моделі стали менш популярними, а попит на недорогі модні речі збільшився. Зросла частка тих, хто купує в інтернет-магазинах. Для замовлення споживачі стали частіше використовувати промокоди на знижку, купувати під час сезонних та акційних розпродажів.

Критерії вибору

Потреба в оновленні гардероба є постійною. Хтось купує одяг, бо потрібно ходити на роботу. У когось змінився розмір чи речі зносилися. Є ті, кому обновка потрібна для святкового заходу. Частина людей любить мати стильний вигляд, а фінансові можливості дозволяють іти в ногу з модою.

Важливим критерієм є ціна. В умовах економічної нестабільності люди намагаються економити. Тому популярність сайтів на зразок https://emporium.com.ua/, де зібрані актуальні акційні пропозиції та знижкові промокоди, зросла в рази. Причина в тому, що, застосувавши, скажімо, під час оформлення замовлення в Ансвер промокод з https://emporium.com.ua/answear, можна придбати потрібну річ на 25-40% дешевше. А купуючи моделі з тогорічних колекцій, вдасться зекономити до 80% від початкової ціни.

Бренд має значення

Вибираючи буденний чи святковий одяг, покупці зазвичай звертають увагу на виробника. Це можуть бути люкс-бренди на кшталт Dolce & Gabbana, Gucci, Versace або мас-маркет бренди, приміром, New Look, Zara, Reserved, MustHave, Promin. Близько 30% споживачів, як і раніше, купують продукцію відомих їм брендів, бо впевнені в якості. Понад 45% віддають перевагу новим виробникам, чиї моделі виготовлені з якісних матеріалів та коштують дешевше, ніж речі іменитих дизайнерів. Для 25% покупців важливий не бренд, а зручність й універсальність моделей, що дає можливість комбінувати речі та створювати нові образи.

Базові моделі

Мода — явище мінливе. Тренди часто змінюються, тому значна частина покупців (чоловіків та жінок) віддає перевагу не модним сезонним моделям, а формує гардероб на основі базових речей. Саме їх купують найчастіше. У списку поширених запитів: пальта, тренчі, укорочені светри, пуловери, футболки, сорочки. Їх зазвичай комбінують з сукнею, спідницею, джинсами, класичними брюками, шортами. Також часто купують піджаки, кардигани, куртки.

Тканини

Часто покупці надають перевагу виробам з класичних натуральних тканин. Це шовк, атлас, жаккард, кашемір, велюр, драп, твід, батист, сатин, поплін, денім. Одяг з натуральних тканин довговічний, приємний до тіла, не викликає алергічних реакцій. Але коштує він дорого та потребує дбайливого догляду. Тому попит на моделі з синтетики стабільно зростає. Вони дешевші, міцні, довговічні. Такі речі переважно добре тримають форму, не мнуться, не вигоряють на сонці. За ними легко доглядати.

Надрукувати
мітки:
коментарів