В Україні зріс обсяг ринку медійної інтернет-реклами
Обсяг українського ринку медійної інтернет-реклами у 2016 році виріс на 38 %.
Про це повідомляє РБК-Україна.
За підсумками минулого року, обсяг ринку медійної інтернет-реклами в Україні становив 1,784 млрд гривень, збільшившись на 38 % порівняно з 2015 роком. Про це свідчать результати дослідження Інтернет асоціації України (Інау).
Частка прямих продажів на цьому ринку становила 47 %. Найбільший сегмент (51,2 %) зайняла банерна реклама. Цей вид реклами є лідером також в мобільній рекламі, займаючи частку 19 %.
У Луцьку напередодні Великодня чоловік тричі згрішив у чужому квітнику (відео)
У директора «швидкої» на Волині трагічно загинув син
У центрі Луцька відкрили кафе зі сценою на даху (фото)
Слухали російську попсу і посилали нах*й: у Ковелі – конфлікт між переселенцями та місцевими (відео)
Великдень-2024: листівки та привітання