Поділитись:

Mondelez, Mars і PepsiCo в рази збільшили продажі у Росії

Неділя, 09 липня 2023, 05:13
Mondelez, Mars і PepsiCo в рази збільшили продажі у Росії

Компанії Mondelez, Mars Inc. і PepsiCo Inc. у 2022 році  року мали стрімке зростання продажів у Росії.

Про це повідомляє Bloomberg, – пише Суспільне. 

При цьому всі три компанії заявляли, що після повномасштабного вторгнення РФ в Україну вирішили продавати в Росії лише «товари першої необхідності».

Згідно з нещодавньою звітністю, поданою до податкової служби Росії, продажі компанії Mondelez Rus', яка продає печиво Jubilee і шоколад Alpen Gold, у 2022 році зросли на 38% – до 92 мільярдів рублів (1,1 мільярда доларів США) за місцевими стандартами бухгалтерської звітності. Виробник шоколаду Cadbury більш ніж подвоїв свій загальний прибуток порівняно з 2021 роком.

Прибутковість зросла завдяки ціноутворенню, зростанню обсягів і призупиненню реклами, йдеться у річному звіті Mondelez. Там додали, що на Росію припадає 4% консолідованого доходу компанії в 2022 році.

Компанія Mars, яка прийшла в Росію на початку дев'яностих, 2022 року збільшила продажі на 14% до 177 мільярдів рублів, а прибуток зріс на 58% до 27 мільярдів рублів. Виручка PepsiCo в Росії зросла на 16%, а прибуток збільшився в чотири рази. Виробник газованої води заявив, що на операції в Росії припадає 5% консолідованого чистого доходу за 2022 рік, порівняно з 4% роком раніше.

«Життєво необхідні» товари

«Американські групи залишилися в Росії, оскільки вони не підпадають під санкції. Всі три заявили, що продаватимуть лише «товари першої необхідності», навіть коли деякі інші компанії вийшли з ринку на тлі обурення війною Путіна в Україні», –пише видання.

Генеральний директор PepsiCo Рамон Лагуарта заявив у вересні, що компанія призупиняє продаж міжнародних брендів, таких як 7Up і Pepsi. Підрозділ американської групи в Росії продає чипси, газовану воду, молоко, молочні продукти та дитяче харчування, а також місцеві продукти, такі як квас.

Компанії, які залишилися, можливо, виграли від того, що їхні конкуренти пішли з ринку.

«У будь-якій кризі є переможці. У споживчих витратах не відбувається кардинальних змін. Так, є спад, але ми не бачимо колапсу в стилі коронавірусу», – розповіла російська аналітикиня S&P Global Market Intelligence Ліліт Геворкян.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів