У Луцьку хочуть створити єдиний колл-центр
З метою вдосконалення організації роботи з телефонними та електронними зверненнями громадян та надання компетентних та розгорнутих відповідей на їхні звернення у місті Луцьку планується створення єдиного контактного центру.
Про це повідомляє відділ інформаційної роботи міської ради.
Перспективи створення такого центу обговорювали під час засідання робочої групи за участі керівників структурних підрозділів та виконавчих органів міської ради під головуванням першого заступника міського голови Тараса Яковлева.
Директор департаменту ЦНАП Лариса Карп'як зазначила, що створення колл-центру дасть можливість акумулювати абсолютно усі дзвінки, що надходять до міської ради, в одній системі та надавати кваліфіковані консультації. Натомість диспетчерські служби у луцьких ЖКП будуть ліквідовані, а замість них створять аварійні бригади, що будуть локалізовані по місту. Окрім господарських питань, у центрі надаватимуть психологічну підтримку. При цьому вивчався досвід різних міст України, де подібні центри успішно працюють. Показовим обрали приклад столиці України — міста Київ.
Зі слів Тараса Яковлева, створення контактного центру істотно розширить спектр послуг служби оперативного реагування "15-80" і дасть можливість об'єднати усі міські аварійні служби. При цьому він зауважив, що новостворена структура, ймовірно, буде працювати у статусі комунальної установи за принципом роботи у банківських колл-центрах.
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?
На «Розетці» продають чипси зі смаком члена та вагіни
Бойову медикиню «Пташку» з «Азовсталі» хейтять в соцмережах, бо погладшала