Поділитись:

У «Київстар» заявили, що відновили «домашній» інтернет

Четвер, 14 грудня 2023, 14:04
Фото ілюстративне
Фото ілюстративне

Компанія «Київстар» повідомила, що наразі підключила голосовий сервіс та відновила послугу «Домашній Інтернет».

Про це йдеться на фейсбук-сторінці компанії.

Проте у «Київстарі» додають, що доступність і якість голосового сервісу залежить від багатьох факторів.

«Зараз ми працюємо, щоб всі мали зв’язок. І це потребує деякого часу», – зазначають в компанії.

Окрім того, повідомили, що повністю відновлена послуга «Домашній Інтернет».

Якщо ж ваша SIM-картка не реєструється в мережі, спробуйте:

  • перезавантажити телефон;
  • увімкнути та вимкнути «авіарежим».

«В деяких населених пунктах все ще виникають короткочасні складнощі зі зв'язком, але наші спеціалісти їх усувають. Перепрошуємо за незручності та працюємо далі. Відновлення після масштабної хакерської атаки – це складний процес. Але ми продовжуємо співпрацю з СБУ та іншими органами державної влади для з'ясування всіх деталей», – додають в «Київстарі».

Нагадаємо: вранці 12 грудня у роботі найбільшого мобільного оператора України «Київстар», який має 24 млн абонентів, відбувся масштабний збій. Повідомляють про хакерську атаку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів