Поділитись:

На луцькому «Богдані» планують значно наростити виготовлення автобусів

Середа, 28 лютого 2024, 10:12
На луцькому «Богдані» планують значно наростити виготовлення автобусів

На луцькому заводі «Богдан» цього року планують наростити збірку шкільних автобусів з індійських комплектуючих, а також продовжити випуск тролейбусів та кузовів електробусів для замовників у ЄС.

Про це повідомили на фейсбук-сторінці консалтингового агентства «ПроМобільність».

Нагадаємо, корпорацію «Богдан» визнали банкрутом, через що був ризик, що Україна може втратити цього виробника, і в результаті матиме все менше «великих» гравців на ринку будівництва транспорту. 

Але підтвердилось, що «пацієнт радше живий». Відтепер луцьким заводом «Богдан Моторс» (Луцький автобусний завод) керує компанія «Бас Мотор», яка виробляє автобуси та тролейбуси марки «Богдан» та має виробничі майданчики у Луцьку та Черкасах. Про це розповів керівник Луцького заводу Дмитро Писаний в коментарі інформаційно-аналітичній групі Auto-consulting.

На зазначених виробничих майданчиках ТОВ «Бас Мотор» має можливість виготовляти автобуси різного призначення від 8 до 12 метрів, тролейбуси від 12 до 19 метрів та електробуси. Продукцію, яка виготовлена на заводі у Луцьку, вже успішно експлуатують громади з Волинської, Хмельницької, Київської, Рівненської та Кіровоградської області.

З 2024 року ТОВ «Бас Мотор» планує суттєво наростити виробництво шкільних автобусів, які виготовляються з машкомплектів індійської компанії Ashok Leyland. У виробничих планах підприємства на 2024 рік вже значиться виробництво до 300 шкільних автобусів «Богдан» А22412. Підприємство вчасно придбало для них агрегати і має всі можливості для стабільного виробництва.

Крім того, луцький завод продовжує виробляти тролейбуси, які добре відомі в багатьох українських містах.

Додатково «Бас мотор» продовжує виконувати експортні контракти, укладені ще до коронавірусу та повномасштабної війни. Так, для французького виробника електробусів Bluebus виготовляються 12-метрові і 6-метрові фарбовані кузови електробусів із нержавіючої сталі. 22 лютого 2024 року замовнику відвантажили вже 98-й за рахунком кузов Bluebus, а до кінця року завод хоче поставити загалом понад 140 кузовів електробусів.

Варто нагадати й про те, що потреба в локальних автомобілебудівних компаніях зросла напочатку повномасштабного вторгнення, коли автобуси та тролейбуси білоруського виробництва перестали постачатися в українські міста, адже їх частка була і лишається досить вагомою в автопарках українських міських перевізників.

Як бачимо, потужний український виробник, а у Луцьку свого часу були створені потужності для виробництва понад 4,5 тисячі сучасних автобусів, продовжує виробництво і навіть пробивається у ЄС. Таким чином, можна констатувати, що саме автобусна галузь в українському автопромі збереглася і очікує на замовлення від міст і держави.

Нагадаємо: український бізнесмен має намір відновити бренд ЛуАЗ для випуску електрокарів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів