У Луцькраді розповіли, скільки заробили на розміщенні зовнішньої реклами
Підприємці, що працюють в центрі Луцька, до червня мусять навести лад зі своїми вивісками.
У 2016 році КП "Луцькреклама" одержало понад чотири мільйони гривень доходу від розміщення засобів зоінішньої реклами підприємцями. Про це розповів директор КП "Луцькреклама" Олександр Ковальський 20 квітня під час засідання "бюджетної" комісії.
80 % надходжень "Луцькреклама" спрямувала до міського бюджету і лише 15 % залишили у КП "Луцькреклама".
У 2016 році демонтували 343 неправомірних засоби зовнішньої реклами. Також є проблеми із розміщенням належним чином оформлених вивісок.
Депутат Луцькради Андрій Покровський сказав, що на кожній рекламі є контактні дані, і поцікавився, чи можна якимось чином притягувати до відповідальності підприємців за розміщення оформленої неналежним чином реклами чи вивіски.
"Є досить ефективний метод. Якщо ми виявляємо такий засіб зовнішньої реклами, то складається акт, і підприємець має 5 днів на усунення недоліків. Якщо цього не відбувається, то сплачує штраф від 1000 гривень. Якщо ж відсутня реакція й надалі, то після штрафу виноситься рішення про демонтаж реклами. От складніше з вивісками, бо існують моменти недосконалості нашого законодавства", – сказав Олександр Ковальський.
Він додав, що підприємцям, які здійснюють діяльність в центральній частині міста, дали час до червня привести у відповідність свої вивіски. Адже в червні вивіски, які не відповідатимуть Порядку розміщення, будуть демонтовані.
«М'ясний хутір» бізнесмена Дмитрука з Луцька можуть продати за 14 млн євро
Страсна п'ятниця: що категорично сьогодні не можна робити
У директора «швидкої» на Волині трагічно загинув син
Замалий тротуар: у центрі Луцька жителів обурив ремонт дороги
На Тернопільщині п'яний батько зґвалтував свою неповнолітню доньку