У "Волиньгазі" зафіксували рекордну кількість звернень
З початку року до Контакт-центру "Волиньгазу" надійшло майже 120 тисяч звернень від клієнтів компанії, що становить половину від усіх споживачів газу Волинської області. З них понад 50% стосувались передачі показань лічильників та перевірки стану особових рахунків.
Після запровадження таких каналів обслуговування, як "Особистий кабінет", смс-сервіс, голосовий автовідповідач IVR, кількість звернень, які опрацьовують оператори Контакт-центру, щомісячно зростає. Вже у цьому році компанія отримала від споживачів газу області майже вдвічі більше звернень, ніж за аналогічний період минулого року.
Також, у 2017 році споживачі почали змінювати свій вибір у каналах обслуговування, надаючи перевагу передачі показань безконтактним каналам зв'язку – через інтернет чи смс-повідомлення.
Оскільки найбільша кількість звернень припадає на передачу показань лічильників, з минулого року "Волиньгаз" значно спростив цю процедуру. Так, за 4 місяці цього року із 120 тисяч звернень до фахівців компанії майже 40 тисяч становлять смс-повідомлення на короткий номер 7104, близько 20 тисяч надійшли через сервіс "Особистий кабінет" на сайті 104.ua та ще 10 тисяч безконтактно передали показання лічильників за допомогою системи IRV за номерами Контакт-центру (0332)-280-104 та (067)-33-39-104. Проте найзручнішим із сервісів залишається "Особистий кабінет", який дозволяє споживачу повністю контролювати дані свого особового рахунку. Віднедавна з його допомогою клієнти також можуть замовити зворотній телефонний дзвінок, залишивши заявку в меню "Зателефонуйте мені".
Що у Луцьку робить MONATIK на кріслі колісному (фото)
У «Волинській Голландії» – ажіотаж: на дорогах – затори, на вході – черги (відео)
Тесляр знайшов у стіні записку 1975 року та вистежив жінку, яка її залишила (фото)
У Луцьку помітили Монатіка (фото)
«Місто, як на долоні»: де у Луцьку снідали Танька та Володька з VIP Тернопіль (відео)