Продуктові мережі завойовують Західну Україну
У січні-червні 2017 року продуктові мережі відкрили 229 нових магазинів. Кожен третій новий магазин відкрився на заході країни, повідомляє "Ліга.net".Експансія в цей регіон триває вже другий рік. Це пов'язано зі слабким насиченням Західної України продовольчими магазинами і наявністю платоспроможного попиту. Лідер по розвитку — мережа АТБ.
У січні-червні минулого року мережі відкрили 202 магазинів, йдеться у дослідженні компанії GT Partners Ukraine. Станом на 1 липня в країні працювали понад 4300 торгових точок.
На першому місці за темпами розвитку - мережа АТБ (47 нових дискаунтерів), на другому - "Делвой" (19), мережа з Кривого Рогу. Замикає трійку лідерів Fozzy Group (Фора, Сільпо, Fozzy C & C та ін.), яка за півроку відкрила 18 магазинів. Цікаво, що загальна кількість магазинів компанії скоротилася з 530 до 528 через закриття кількох магазинів мережі "Фора".
Київ за темпами розвитку несподівано опинився на передостанньому місці. Винен дефіцит привабливих майданчиків для відкриття нових торгових точок.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?