Лучани скаржаться на відсутність світла і гарячої води
За місяць на адресу міської ради надійшло 1749 телефонних звернень (в середньому 62 за добу), 524 з них – інформаційно-консультативного характеру.
Про це повідомляє прес-служба Луцької міської ради.
Найбільша кількість дзвінків, а саме 248, стосувалася роботи КП "Луцькводоканал". Зокрема лучани скаржилися на відсутність води. Також містяни були невдоволені роботою ЖЕКів. 184 дзвінки стосувалися відсутності електроенергії в житлових будинках та квартирах. Вказана відсутність була викликана як плановими відключеннями, так і аварійними. Численні повідомлення про обриви ліній та знеструмлення будинків надходили під час несприятливих погодних умов.
Щодо роботи ДКП "Луцьктепло" надійшло 133 звернення. Внаслідок виконання аварійно-ремонтних робіт було зупинено котельні на вул. Вороніхіна, 15, Задворецькій, 13 та бойлерні на вул. Арцеулова, 3в; Ветеранів, 17; Конякіна, 37б; Січовій, 3а; Богомольця, 2д; Бенделіані, 1е; Вавілова, 6; просп. Молоді, 5; Соборності, 19б. Вказане відключення призвело до тимчасової відсутності холодної та гарячої води в помешканнях лучан.
Ще лучани скаржилися на неосвітлені вулиці та двори, невчасний вивіз сміття, припинення газопостачання. Також у місті просили вирішити проблему щодо безпритульних собак і посприяти щодо дотримання графіку руху водіями маршруток.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЛУЧАНИ ЗМОЖУТЬ ПЛАТИТИ ЗА ОПАЛЕННЯ В "РОЗСТРОЧКУ"
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти