Частіше техніку, ніж одяг і взуття: що українці купують в Інтернеті
30% покупок одягу і взуття було зроблено українцями в Інтернеті, тоді як покупок телевізорів – 56 %, а ноутбуків – 55 %.
Про це свідчать результати дослідження, проведеного компанією IPSOS на замовлення компанії Google, – повідомляє "Економічна правда".
39 % офлайн-покупців одягу і взуття використовували також онлайн-ресурси для вивчення товару перед покупкою.
Результати опитування показують, що 64 % споживачів вважають основним бар'єром, що перешкоджає купівлі товару через Інтернет, відсутність можливості приміряти одяг/взуття; для 40 % респондентів зручніше зайти в найближчий магазин, а 38 % хоче отримати товар негайно і не готові витрачати час на очікування доставки.
Дослідження показало, що шлях від рішення до покупки одягу або взуття досить недовгий: майже половина покупок була здійснена протягом дня і 30 % протягом тижня.
У категорії телевізорів 50 % покупок було зроблено протягом тижня після прийняття рішення щодо придбання нового ТВ.
Для 38 % покупців процес вибору ноутбука займає більше місяця, для 22 % – від тижня до 30 днів, 21 % – від декількох днів до тижня, і тільки для 19 % – покупка ноутбука була спонтанним рішенням, прийнятим безпосередньо в день покупки.
Найбільш затребуваними джерелами інформації про ноутбуки є сайти порівняння цін (51 %), пошукові системи (50 %), сайти магазинів і виробників (48 %).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Instagram розробляє спеціальну платформу для покупок
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?