Поділитись:

Частіше техніку, ніж одяг і взуття: що українці купують в Інтернеті

П'ятниця, 23 листопада 2018, 21:03
Частіше техніку, ніж одяг і взуття: що українці купують в Інтернеті

30% покупок одягу і взуття було зроблено українцями в Інтернеті, тоді як покупок телевізорів – 56 %, а ноутбуків – 55 %.

Про це свідчать результати дослідження, проведеного компанією IPSOS на замовлення компанії Google, – повідомляє "Економічна правда".

39 % офлайн-покупців одягу і взуття використовували також онлайн-ресурси для вивчення товару перед покупкою.

Частіше техніку, ніж одяг і взуття: що українці купують в Інтернеті

Результати опитування показують, що 64 % ​​споживачів вважають основним бар'єром, що перешкоджає купівлі товару через Інтернет, відсутність можливості приміряти одяг/взуття; для 40 % респондентів зручніше зайти в найближчий магазин, а 38 % хоче отримати товар негайно і не готові витрачати час на очікування доставки.

Частіше техніку, ніж одяг і взуття: що українці купують в Інтернеті

Дослідження показало, що шлях від рішення до покупки одягу або взуття досить недовгий: майже половина покупок була здійснена протягом дня і 30 % протягом тижня.

У категорії телевізорів 50 % покупок було зроблено протягом тижня після прийняття рішення щодо придбання нового ТВ.

Частіше техніку, ніж одяг і взуття: що українці купують в Інтернеті

Для 38 % покупців процес вибору ноутбука займає більше місяця, для 22 % – від тижня до 30 днів, 21 % – від декількох днів до тижня, і тільки для 19 % – покупка ноутбука була спонтанним рішенням, прийнятим безпосередньо в день покупки.

Частіше техніку, ніж одяг і взуття: що українці купують в Інтернеті

Найбільш затребуваними джерелами інформації про ноутбуки є сайти порівняння цін (51 %), пошукові системи (50 %), сайти магазинів і виробників (48 %).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Instagram розробляє спеціальну платформу для покупок

Надрукувати
мітки:
коментарів