Поділитись:

Кому вигідний #10yearschallenge, - експерти

Неділя, 20 січня 2019, 05:26
ФОТО ІЛЮСТРАТИВНЕ

За два тижні у флешмобі #10yearschallenge взяли участь понад 5 мільйонів людей. Хто і з якою метою його запустив – свої версії розповідають автори Wired, Forbes і The Washington Post.

Про це йдеться на Bird in Flight.

Дані для продажу 


Флешмоб #10yearschallenge, учасники якого масово публікують свої портрети десятирічної давності, – ідеальний спосіб для тестування механізмів розпізнавання облич. Про це в журналі Wired пише експерт у сфері цифрових технологій Кейт О'Ніл. На її думку, #10yearschallenge допомагає відсортовувати фотографії в суворо хронологічному порядку: тепер соціальні мережі перетворилися в базу даних з ретельно підібраними світлинами людей тоді й зараз.

Кейт О'Ніл нагадує про інцидент з Cambridge Analytica, коли ігри та меми слугували інструментом для збору даниї користувачів. Спеціалістка припускає, що у випадку з #10yearschallenge алгоритм може використовуватися страховиками – якщо їм здасться, що людина старіє швидше інших, їй можуть відмовити у медичному страхуванні. О'Ніл також акцентує увагу на тому, що багато користувачів підписують, де і коли були зроблені фото, отже, соцмережі отримують більше інформації про їхнє минуле, до реєстрації у Facebook чи Instagram.

Адміністрація Facebook уже спростувала такі версії: "Цей мем вигадали користувачі, він став вірусним сам, без нашої участі. Люди просто розважаються у Facebook, ось і все". Компанія нагадала, що будь-хто може у будь-який момент вимкнути розпізнавання облич.

Все ж, Кейт О'Ніл бачить і позитив у можливому тренуванні нейромережі – алгоритм може використовуватися, наприклад, для пошуку зниклих дітей. У 2018 році за допомогою технології розпізнавання облич поліція Нью-Делі за чотири дні знайшла три тисячі дітей.

В цілях реклами

Журнілістка Ніколь Мартін у статті для Forbes допустила, що Facebook може використовувати #10yearschallenge для покращення механізнімів таргетированої реклами. Система ьільше не потребуватиме, щоб людина вказувала свій вік – технологія розпізнавання облич, визначить його сама, за фото, і запропонує відповідний товар. Ніколь Мартін відзначає, що хоча керівництво Facebook каже, що не планує передавати дані за межі платформи, досі не існує закону, який забороняв би це зробити.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Now THAT is a #10YearChallenge Be authentic to yourself 💜

Публикация от Caitlyn Jenner (@caitlynjenner) 15 Янв 2019 в 8:44 PST

 

Згадати все

Нарешті лауреат Пуліцеровської преміїї Філіп Кенікот знайшов у фоточеленджі особливий задум.. В статті для The Washington Post він пише, що ігри на зразок #10yearschallenge допомагають створити ілюзію, ніби платформи, такі як Instagram і Facebook, одного віку з нами, що їх історія така ж, як наша. "Нам пропонується думати про цей феномен, як про вічне, – каже Кенікот. Ми поступово передаємо нашу власну хронологію корпорації, яка щоранку нагадує, де ми були минулого року чи десть років тому. Це викривлює не тільки нашу пам'ять, але й можливість забувати – необхідний інструмент для щастя".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Відомі волиняни показали, якими були 10 років тому (фото)

Надрукувати
мітки:
коментарів