Google обійшла Apple в рейтингу найдорожчих брендів
Вартість бренду Google експерти оцінили в 229,2 млрд дол, а бренд Apple подешевшав на 8 % – до 228,5 млрд дол.
Про це повідомляє "ЛігаБізнесІнформ".
Як зазначається, на третьому місці – Microsoft із 121,8 млрд дол.
На останньому місці в топ-100 компанія Adobe із 10,44 млрд дол. У першій десятці також розташувалися компанії з США: AT&T (107,4 млрд дол), Facebook (102,6 млрд дол), Visa (100,8 млрд дол), Amazon (98,9 млрд дол), Verizon (93,2 млрд дол) і IBM (86,2 млрд дол).
Загальна вартість сотні найдорожчих брендів світу за рік виросла на 3 % - до 3,4 трлн дол.
Рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top-100 складається щорічно з 2008 року. У рейтингу немає представників Індії і Бразилії.