ITEA Open Talks: у Луцьку розкажуть про роль сайту в рекламі продукту
Сучасне життя майже цілком існує в форматі web: сторінки в соцмережах, розважальний контент, магазини. Тож не дивно, що з телебачення реклама перейшла на сайти. Проте її дієвість від цього не поменшала: веб-сторінки є рушійною силою для продажу продуктів.
Яким би крутим не був проєкт, поганий сайт може стати айсбергом, об який все розіб'ється. Тож 11 лютого у Луцьку проведуть ITEA Open Talks, щоб зрозуміти, чому гарно зроблений сайт — це запорука крутої реклами. Ви дізнаєтесь нюанси веб-розкрутки, побачите справжню роль дизайну, front end та back end у продажі продукту, а також почуєте лайфхаки для успіху реклами.
Говоримо про таке:
- Дизайн як основа розкрутки: чому без нього інші складові втрачають важливість.
- Починаємо мислити з мобілки: важливість мобільної версії та правильний дизайн для неї.
- Front end- та back end-частини розробки проєктів: якими мають бути та як впливають на розкрутку сайту.
- Що є «саджанцем» проєкту, який варто виростити у велике дерево.
- Розкрутка: на якому етапі починається, що потрібно враховувати і з чого варто починати.
- Трішки лайфхаків, як зробити проєкт успішним.
Спікер: Слупко Олександр — засновник і лідер IT Company WebMaestro.
Де, коли, скільки:
- Де: м. Луцьк, вул. Коперника, 8а
- Коли: 11 лютого
- Час: 18:30
- Початок реєстрації: з 18:00 до 18:30
- Скільки: безкоштовно за умови попередньої реєстрації
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?