Поскаржитися на «Укрзалізницю» можна через месенджер Facebook
«Укрзалізниця» запустила центр обслуговування клієнтів через Facebook Messenger.
Про це повідомили на своїй сторінці у Facebook.
«Тепер звертатися з питаннями, зауваженнями та пропозиціями можна до контактного центру «Укрзалізниці» 0800-50-3111 та шляхом надсилання повідомлення в соціальній мережі Facebook», – йдеться у дописі.
ЧИТАТИ ТАКОЖ:
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти