Поділитись:

У Луцьку нарікають на нового перевізника на маршруті № 23

П'ятниця, 01 липня 2016, 11:26

Лучани не задоволені зміною перевізника на маршрутному таксі № 23 у Луцьку.

Про це у Facebook написав заступник начальника відділу фінансів програм соціально-економічного розвитку та соціального захисту населення Волинської ОДА Віктор Смолярчук.

Замість підприємця Миколи Тимощука обслуговуванням цього рейсу займатиметься ПрАТ "Луцьке АТП 10701", директором якого з січня 2015 року є Олександр Тучинський (до того – Анатолій Тимощук). До слова, кінцевим власником підприємства є Максим Алфьоров.

"Крім підвищення тарифів на енергоносії та встановлення нових податків на нерухомість для мешканців, що проживають в Завокзальній частині міста з 1 липня очікувало ще одне покращення від міської влади. Прочекавши більше ніж півгодини на зупинках міського маршруту № 23 пасажири раптом взнали, що у нас змінився перевізник і з сьогоднішнього дня замісь підприємця Миколи Тимощука обслуговуванням цього маршруту займається ПрАТ "Луцьке АТП 10701".

Із його слів, маршрут №23 – єдиний вид доступного громадського транспорту, яким зручно діставатися з 40-го, 33-го і особливо 55-го мікрорайонів міста до Київського майдану та центру, а також поліклініки № 1.

Упродовж п'яти років особливих нарікань, як зазначив Віктор Смолярчук, із боку пасажирів не було, адже маршрутні таксі виходили на рейс у час пік з інтервалом у 10–15 хвилин.

"На всі зауваження були відповідні реагування підприємця. Сьогодні, в перший же день обслуговування Луцьким АТП 10701, з десяток пасажирів прочекавщи, як я уже зазначав 30 хвилин запізнилися на роботу та до місць свого призначення. До зупинки напроти "Сафрону" на вул. Карпенка-Карого маршрутки прибували зранку о 7 год 15 хвилин., 7 год. 25.хвилин., 7 год. 40 хвилин. І рідко коли салон пустував, тому що люди, користуючись зручністю обрали для себе саме "двадцять трійку". Сьогодні ж прочекавщи з 7 год.10 хвилин. маршрутка підійшла о 7 год 40 хвилин. Я звик завчасно приходити на роботу, але сьогодні через нового перевізника мусив вдатися до спринту щоб забігти до кабінету о 7 год 59 хвилин", – підкреслив він.

Віктор Смолярчук обурюється, мовляв, тепер потрібно буде як у Києві виходити з дому за півтори-дві години, аби вчасно потрапити до пункту призначення.

"Людей звичайно набилось в салон як оселедців. Але і це ще не все. І ще, пасажири просили передати власнику маршруту, що перед тим як випускати автобус в рейс його необхідно мити. Стільки пилу, як було сьогодні в салоні ми давно не бачили. Тарас Яковлєв (перший заступник Луцького міського голови – К.), я й пасажири 23 маршруту не розуміємо, з яких мотивів міською владою було змінено перевізника і якого "покращення" нам ще слід чекати. Якщо власники "Луцького АТП 10701" думають, що будуть "втюхувати" нам неякісні послуги нехай на це не розраховують", – наголосив він.

Також Смолярчук додав, що за розповідями пасажирі така ж ситуацію не лише на маршруті № 23, а й на № 9.

"То у нас перевізники для пасажирів, чи пасажири для перевізників. Нещодавно уже "оптимізували" 18-ий маршрут, що до Палацу учнівської молоді немає чим добратись. Продовжуєте далі? Рекомендую депутатам та "члєнам" комісії з пасажирських перевезень міста хоча б інколи пересідати з своїх новеньких авто, придбаних після найдемократичніших місцевих виборів восени минулого року і їздити в маршрутках та тролейбусах. Поближче до народу, панове.... І ще хочеться знати, за якими критеріями відбувався відбір перевізника. У чому переваги нового перевізника? Ціни знизив? Кращі транспортні засоби? Графік руху?" – резюмував Віктор Смолярчук.

"Конкурент" спробував прояснити ситуацію із новим перевізником, однак поспілкуватися з директором Олександром Тучинським не вдалося – сказали: "У відпустці". Його заступника теж на робочому місці не виявилося.

Надрукувати
мітки:
коментарів
08:05
22 жовтня 2019
14:00
11:26