Лучан просять вчасно платити за тепло і воду, щоб згодом не було проблем
"Луцьктепло" просить споживачів вчасно платити за послуги. Адже в березні 2020 року спостерігається істотне зниження рівня проплати за спожиті послуги, порівняно з аналогічним періодом попереднього року.
Про це повідомили у пресслужбі підприємства.
Занепокоєння низькою оплатою послуг підкріплюється й аномально теплою зимою, яка внесла корективи в планові показники відпуску теплової енергії. Зменшення об'єму відпуску саме собою зменшує запас фінансової міцності підприємства, а спад рівня оплати за спожиті послуги змушує замислюватися над спроможністю підприємства готувати гарячу воду влітку. При цьому не варто забувати про необхідність утримувати рівень оплати за спожиті енергоносії, що безпосередньо залежить від своєчасності та повноти розрахунків споживачів.
Ба більше, це ставить під питання підготовку до наступного опалювального сезону. Отже, на підприємстві припускають, що кількість витоків на теплових мережах та час на ліквідацію аварій буде зростати.
"Шановні споживачі, виходячи з викладеного вище, вимагаємо здійснювати повну і своєчасну оплату за спожиті послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання, адже стабільні надходження грошових коштів гарантує безперебійне надання послуг майбутніх періодів", – йдеться у повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?