Український стартап переміг на міжнародному конкурсі
Український стартап Roopor отримав золото на конкурсі Publicis90 і 100 млн євро інвестицій.
Проект обійшов 6 тисяч конкурентів і став єдиним переможцем із країн СНД і Східної Європи, – повідоиляє "Новое время".
Roopor – це додаток для запуску живих аудіотрансляцій одним кліком. Фактично програма поєднує функціонал класичного подкасту і сервісу відеострімінгу.
"Із допомогою Roopor можна створювати власні аудіотрансляції з лекцій, музичних концертів, інтерв'ю, подій, а також приєднуватися до стрімів інших користувачів", – коментує Антон Гребенніков, співзасновник стартапу Roopor.
До свого 90-річчя великий світовий рекламний холдинг Publicis Group оголосив конкурс діджитал-проектів та стартапів Publicis90. 90 проектів, які подолали 3 етапу відбору, і мають найвищі шанси бути реалізованими і затребуваними на ринку, отримали інвестиції в розмірі від 10 до 500 тисяч євро і менторство з боку Publicis Group.
Зараз команда стартапу Roopor тестує і допрацьовує прототипу програми. Попереду –розробка та запуск програми.
До слова, це не перша перемога українського проекту. Український стартап Attendify (колишній KitApps) залучив 1 мільйон доларів інвестицій від венчурного фонду TMT Investments і інвестиційної компанії Digital Future.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти