Поділитись:

Український стартап переміг на міжнародному конкурсі

П'ятниця, 08 липня 2016, 21:22
Український стартап переміг на міжнародному конкурсі

Український стартап Roopor отримав золото на конкурсі Publicis90 і 100 млн євро інвестицій.

Проект обійшов 6 тисяч конкурентів і став єдиним переможцем із країн СНД і Східної Європи, – повідоиляє "Новое время".

Roopor – це додаток для запуску живих аудіотрансляцій одним кліком. Фактично програма поєднує функціонал класичного подкасту і сервісу відеострімінгу.

"Із допомогою Roopor можна створювати власні аудіотрансляції з лекцій, музичних концертів, інтерв'ю, подій, а також приєднуватися до стрімів інших користувачів", – коментує Антон Гребенніков, співзасновник стартапу Roopor.

До свого 90-річчя великий світовий рекламний холдинг Publicis Group оголосив конкурс діджитал-проектів та стартапів Publicis90. 90 проектів, які подолали 3 етапу відбору, і мають найвищі шанси бути реалізованими і затребуваними на ринку, отримали інвестиції в розмірі від 10 до 500 тисяч євро і менторство з боку Publicis Group.

Зараз команда стартапу Roopor тестує і допрацьовує прототипу програми. Попереду –розробка та запуск програми.

До слова, це не перша перемога українського проекту. Український стартап Attendify (колишній KitApps) залучив 1 мільйон доларів інвестицій від венчурного фонду TMT Investments і інвестиційної компанії Digital Future.

Надрукувати
мітки:
коментарів
26 вересня 2023
28 серпня 2023
18 серпня 2023
24 липня 2023
14 травня 2023
10 травня 2023
04 травня 2023
26 квітня 2023
10 березня 2023
09:04
25 лютого 2023