«Як раби на галерах», – Лікарчук про вчителів на дистанційному навчанні
Сутність дистанційного навчання в Україні полягає не в тому, щоб навчити, а в тому, щоб створити видимість навчання.
Таку думку у фейсбуці висловив український освітній діяч, екскерівник Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук.
«А чи не здається вам, колеги, що сутність т.з. «дистанційного» навчання по-українськи полягає не в тому, щоб навчити, а у тому, щоб створити видимість такого навчання: посадити учнів біля комп’ютерів, отримати фото, які засвідчують, що таке «навчання» відбувається, правильно заповнити класні журнали, «пройти» всі теми програми, дати й перевірити домашні завдання, здати звіти», – йдеться в дописі освітянина.
А найголовніше у цьому процесі, зазначає Ігор Лікарчук, – довести керівництву, що вчителі справді працюють.
«...начальство має переконатися в тому, що вчителі під час карантину не байдикують і не насолоджуються життям, що вони повністю підконтрольні, як раби на галерах... Тобто, «дистанційне» навчання задля торжества освітньої бюрократії. Чи я помиляюся?» – цікавиться думкою читачів автор.
В обговоренні під постом більшість коментаторів погоджуються з таким твердженням. Але дехто все ж вважає, що не можна все узагальнювати – є різні керівники, різні вчителі і ставлення до навчального процесу.
Нагадаємо: раніше Ігор Лікарчук висловив думку, що в Україні варто вже зараз ухвалити рішення про завершення поточного навчального року.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Що у Луцьку робить MONATIK на кріслі колісному (фото)
У «Волинській Голландії» – ажіотаж: на дорогах – затори, на вході – черги (відео)
Тесляр знайшов у стіні записку 1975 року та вистежив жінку, яка її залишила (фото)
У Луцьку помітили Монатіка (фото)
«Місто, як на долоні»: де у Луцьку снідали Танька та Володька з VIP Тернопіль (відео)