Поділитись:

Німеччина, Польща чи Литва: звідки найкраще «гнати» автомобіль

Середа, 23 вересня 2020, 19:30
Німеччина, Польща чи Литва: звідки найкраще «гнати» автомобіль

В Україні вже кілька років користуються попитом вживані авто з Європи. Приганяють їх з абсолютно різних країн – Польщі, Литви, Німеччини, Швейцарії, Болгарії, Нідерландів і т. д. Водночас багато хто звик, що через це можна ділити машини суто на дві категорії – "українські" та "європейські".

Однак насправді узагальнювати "європейські" автомобілі не зовсім правильно. Насправді якість автомобіля з ЄС нерідко залежить від того, в якій саме країні купується машина. Відіграє важливу роль клімат, в якому перебуває автомобіль, ментальні звички щодо "залізної конячки" і багато чого іншого, – пише "Обозреватель". 

Німеччина

Характерна риса автомобілів на німецькому ринку – великі пробіги. Громадяни цієї країни – доволі багаті люди, тому вони багато їздять на особистому транспорті. У Німеччині звичайна справа – їздити на роботу на відстань у 50 або навіть 100 км. Крім того, там досить часто подорожують.

Іще одна особливість – велика частина автомобілів у країні, близько 90 %, повністю обслужені. Німці підходять до цього питання з усією педантичністю – машини завозяться на СТО регулярно. Авто до 5 років переважно обслуговуються в офіційних дилерів.

Італія

Італійський ринок досить специфічний. Його автомобілі мають два недоліки, один з яких пов'язаний зі спекотним кліматом країни. Через сильний вплив сонця на "італійських" машинах, особливо темного кольору, часто вигорає лак (чорні, сині та коричневі авто набувають мутнуватого відтінку). Тому машини з Італії регулярно полірують і навіть іноді підфарбовують, щоб освіжити вигляд кузова. 

Другий момент – у цій країні часто неакуратно паркуються, тому в їхніх автомобілів постійно трапляються кузовні дефекти: притертості, тріснуті бампери тощо. Утім, частково це пов'язано ще й із середньовічними вулицями італійських міст – для автомобілів вони тіснуваті.

Також автомобілі в Італії досить специфічні в плані опцій. Наприклад, у кросовера BMW X5 E53 в повній комплектації може не бути підігріву сидінь – усе тому, що в цій країні така опція просто не потрібна, оскільки там немає сильних зим.

Зате через той же клімат автомобілі з Італії не страждають іржею та корозією (особливо це стосується тих машин, які експлуатуються в центральній і південній частинах країни).

Франція

Французи здебільшого їздять неакуратно, тому в їхніх автомобілях кузовні дефекти також не рідкість. Крім того, вони особливо не заморочуються над обслуговуванням. Через це автомобілі з Франції частіше за інших потребують фарбування та ремонту.

Швейцарія

Автомобілі зі Швейцарії гідні найвищих похвал. Вони цінуються через два критерії – по-перше, переважно це машини в багатих комплектаціях, по-друге – вони обслуговуються тільки на якісних і дорогих сервісах.

Швеція

З автомобілями зі Швеції не все так однозначно. З одного боку, вони добре обслужені, мають середні пробіги, але з іншого – часто страждають на іржу через холодний клімат.

Польща, Литва, Болгарія

Ці ринки користуються найбільшим попитом в Україні, і не дивно – тут величезний вибір дешевих пропозицій. Але, як відомо, безкоштовний сир буває тільки в мишоловці: з автомобілями в Польщі, Литві та Болгарії потрібно бути обережними, вони можуть мати безліч "підводних каменів" щодо кузова, ходової, "історії" тощо. Водночас потрібно розуміти, що велика частина машин польського, литовського і болгарського ринку – це "втомлені" автомобілі, пригнані із Західної Європи.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

 

Надрукувати
мітки:
коментарів
27 квітня 2024
14:10
26 квітня 2024
24 квітня 2024
22 квітня 2024
15 квітня 2024
13 квітня 2024
10 квітня 2024
08 квітня 2024
07 квітня 2024