Через "відверту сексуальність": Facebook заблокував рекламу цибулі
Соціальна мережа Facebook заблокувала рекламу цибулі канадського магазина насіння і садових товарів як "відверто сексуальну".
Як пише Суспільне з посиланням на BBC, магазин хотів розмістити рекламу насіння цибулі, але Facebook її відхилив.
У дописі був зображений сорт цибулі, відомий своїм великим розміром і солодким запахом. Він був складений у плетений кошик зі шматочками цибулі збоку. Менеджер магазину Джексон Маклін довго намагався зрозуміти, у чому може бути проблема публікації, однак потім усвідомив, що "круглі форми цибулі можуть нагадувати груди або сідниці".
Маклін розмістив на сторінці компанії фотографію разом з автоматичним попередженням Facebook, в якому йшлося, що "у списках товарів і послуг не може бути сексуального підтексту". У відповідь деякі клієнти публікували фото моркви і гарбуза, які "також можуть викликати підозру".
Він також оскаржив рішення Facebook і 7 жовтня соціальна мережа вибачилася за помилку, яку допустила автоматична технологія.
"Ми використовуємо автоматизовані технології, щоб виключити наготу в наших додатках, але іноді вони не можуть відрізнити цибулину від... ну, ви знаєте. Ми відновили рекламу і перепрошуємо за проблеми у компанії", – сказала очільниця канадського відділу комунікацій Facebook Мег Сінклер.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?
На «Розетці» продають чипси зі смаком члена та вагіни
Бойову медикиню «Пташку» з «Азовсталі» хейтять в соцмережах, бо погладшала