«Луцьктепло» обслуговуватиме споживачів дистанційно
У зв’язку зі стрімким поширенням коронавірусної інфекції та різким збільшенням кількості хворих серед працівників підприємства, від понеділка, 23 листопада, Центр обслуговування споживачів ДКП «Луцьктепло» переходить в закритий режим роботи та здійснюватиме абонентське обслуговування споживачів віддалено.
Про це повідомили в пресслужбі підприємства.
Консультації можна отримати в наступні способи:
- Для населення за телефоном: +38 (0332) 77-32-00 та на Viber +38 050 250 1021.
- Для будинків з даховими котельнями (Кравчука, 11Б, Кравчука, 11В, Федорова, 4В, Федорова, 4Д, Дубнівська, 15) за телефоном: +38 050 486 9841.
- З питань неякісних послуг за телефоном: +38 (0332) 77-32-30, +38 050 438 3802. та на Viber +38 438 9277.
- Для юридичних осіб за телефоном: +38 (0332) 77-32-07.
Заяви приймаються:
- на електронну пошту [email protected];
- через листування в онлайн-сервісі «Особистий кабінет»;
- через спеціальні скрині в Центрі обслуговування споживаців.
Додатково повідомляють, що прийом споживачів ДКП «Луцьктепло» за наявності у них індивідуальних засобів захисту буде проводитись в приміщенні Муніципального сервісного центру з понеділка по п’ятницю за адресою м. Луцьк, вул. Винниченка, 26 з 8 до 17:00 в приміщенні бізнес-центру «Директорія».
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Що у Луцьку робить MONATIK на кріслі колісному (фото)
Тесляр знайшов у стіні записку 1975 року та вистежив жінку, яка її залишила (фото)
У Луцьку помітили Монатіка (фото)
«Місто, як на долоні»: де у Луцьку снідали Танька та Володька з VIP Тернопіль (відео)
На Волині зберігся кам'яний хрест, зведений у ХІІІ столітті: де він стоїть (фото)