Поділитись:

Facebook визначатиме соціальний статус своїх користувачів

Середа, 07 лютого 2018, 19:33
Facebook визначатиме соціальний статус своїх користувачів

Компанія Марка Цукерберга запатентувала методику для визначення соціально-економічного статусу користувачів.

За допомогою статистичної моделі Facebook дізнається, до якого класу належить людина залежно від його освіти, місця проживання та історії поїздок. На розробку звернули увагу аналітики CBInsights, – пише Еспресо.

У новому патенті Facebook описана система визначення класової приналежності користувачів. Для цього компанія планує застосовувати "дерево прийняття рішень" -– популярний інструмент, який використовують при складанні статистики та аналізу даних.

Система буде враховувати призначені для користувача дані, які перебувають у розпорядженні Facebook. Соціально-економічне становище буде залежати від віку людини, рівня освіти, місця проживання, кількості гаджетів і наявності власного житла. Враховуватися також будуть патерни користування інтернетом і історія подорожей.

Facebook визначатиме соціальний статус своїх користувачів

Значимість деяких факторів залежить від віку. Так, для 20-річних користувачів наявність власного житла не грає великої ролі, а для 30-40-річних цей фактор може відігравати вирішальне значення при визначенні статусу.

Як відзначають в CBInsights, метод дозволить соціальній мережі визначити, до якого з трьох класів належить користувач. У патенті в прикладі наводиться тільки середній клас, два інші не названі. Для класифікації FB буде використовувати дані з опитувальників, що застосовуються при маркетингових дослідженнях

Facebook визначатиме соціальний статус своїх користувачів

У патентній заявці компанія також відзначає, що технологія призначена для третіх осіб, які хочуть з більшою точністю зорієнтувати свої товари і послуги на онлайн-користувачів. До третіх осіб патент відносить приватні корпорації та благодійні організації.

На початку року компанія Марка Цукерберга придбала стартап за дистанційною верифікації документів Confirm. Із її допомогою Facebook сподівається визначити, хто замовляє політичну рекламу в соціальній мережі.

Раніше для покупки такої реклами ідентифікація не була потрібна, достатньо було завести цільову сторінку і оплатити рекламні послуги з кредитної картки.

Проте посилення заходів безпеки і налагодження рекламних алгоритмів поки не допомагають компанії відновити репутацію. Нещодавнє дослідження Honest Data показало, що 27 % американців вважають Facebook однією з найшкідливіших американських компаній. За кількістю тих, хто проголосував, соцмережа обійшла McDonald's і Walmart, поступившись тільки тютюнового бренду Marlboro.

Надрукувати
мітки:
коментарів
21 квітня 2024
07 квітня 2024
19 березня 2024
05 березня 2024
03 березня 2024
11 лютого 2024
08 лютого 2024
11 січня 2024
12 грудня 2023