Продаж квитків через Facebook та Apple: Укрзалізниця модернізує систему
«Укрзалізниця» запустила офіційний чат-бот для продажу квитків та надсилання сповіщень про рейс в Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger.
Про це компанія сповістила у Фейсбук.
Чат-бот для користувачів у фейсбуці відкривається безпосередньо з головної сторінки «Укрзалізниці» у цій соцмережі.
«За даними порталу Statista.com, в Україні зараз 15 млн активних користувачів Facebook Messenger, тож ми раді поширенню чат-бота однією з найбільш улюблених українцями платформ для спілкування», – сказав керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці Олександр Перцовський.
За допомогою Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger пасажири «Укрзалізниці» вже можуть купувати квитки на всі поїзди далекого сполучення та швидкісні поїзди «Інтерсіті+», повертати раніше придбані квитки, дивитися розклад рейсів та онлайн-табло станцій, а також перевіряти, до якої платформи прибуває потяг.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
У центрі Луцька відкрили кафе зі сценою на даху (фото)
Яким був проспект Волі у Луцьку у 1960-х (фото)
У Луцькому зоопарку відвідувачів чекає сюрприз: який саме (фото)
Слухали російську попсу і посилали нах*й: у Ковелі – конфлікт між переселенцями та місцевими (відео)
В тролейбус у Луцьку викликали поліцію: що сталось (фото)